بررسی روند تدوین برنامه انعقاد قراردادهای پیمانکاری، مشاوره ای و کالا در سازمان های دولتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روند تدوین برنامه انعقاد قراردادهای پیمانکاری، مشاوره ای و کالا در سازمان های دولتی ایران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روند تدوین برنامه انعقاد قراردادهای پیمانکاری، مشاوره ای و کالا در سازمان های دولتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روند تدوین برنامه انعقاد قراردادهای پیمانکاری، مشاوره ای و کالا در سازمان های دولتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روند تدوین برنامه انعقاد قراردادهای پیمانکاری، مشاوره ای و کالا در سازمان های دولتی ایران :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

فرایند انعقاد قراردادهای پروژه، برنامه انعقاد قرارداد بخش هایی از کار است که بر اساس استراتژی اجرای پروژه،انجام آنها نیازمند انعقاد قرارداد یا موافقتنامه می باشد و در این فرآیند بر اساس ماهیت اصلی پروژه ها، نوع اجرا وتجربیات پروژه های مشابه، برنامه زمان بندی کلان انعقاد قراردادهای پروژه و برنامه جزیی ریز فعالیت ها ی انعقادقراردادهای پروژه تهیه می گردند، همچنین مدیریت تدارکات پروژه، شامل فرایندهای خرید یا دریافت محصولات، خدماتو یا نتایج مورد نیاز از محیطی خارج از سازمان اجرایی پروژه و در برگیرنده کلیه قراردادها، موافقتنامه های منعقد شده واداره الزامات قراردادی تعیین شده توسط تیم پروژه است و در حال حاضر یکی از مهم ترین فرایندهای تعریف شده درسازمانهای دولتی، برنامه انعقاد قراردادهای پروژه، شامل بسته های قراردادی، برنامه زمانبندی کلان، برنامه جزیی ریزفعالیت ها، نقش ها و مسیولیت ها می باشد که جهت رسیدن به آن نیاز به تعریف و تهیه روش فرایندی عقد قراردادهایپیمانکاری، مشاوره ای، تامین کالا و تجهیزات می باشدکه به طور معمول قراردادهای پیمانکاری ومشاوره ای توسط ادارهامور قراردادها، خریدهای متوسط و عمده توسط امور کالا و معاملات کوچک و متوسط توسط سازمان مجری انجام می شودو درنهایت پیشنهاد گردید جهت کنترل کلیه قراردادهای سازمانهاو همچنین دسترسی آسان به اسناد و مدارک، اطلاعات ومستندات قراردادهای پروژه ها، اطلاعات قراردادهای خرید کالای پروژه واطلاعات قراردادهایی که سازمان مجری راسا وبدون دخالت امور قراردادها منعقد می نمایند، در سیستم جامع قراردادها ثبت و نگهداری و مورد استفاده قرار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.