ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر طراحی مراکز خرید با بررسی نمونه ای: مرکز خرید ایستگاه سریع السیر سیول و مرکز خرید زیست خاورمشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر طراحی مراکز خرید با بررسی نمونه ای: مرکز خرید ایستگاه سریع السیر سیول و مرکز خرید زیست خاورمشهد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر طراحی مراکز خرید با بررسی نمونه ای: مرکز خرید ایستگاه سریع السیر سیول و مرکز خرید زیست خاورمشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر طراحی مراکز خرید با بررسی نمونه ای: مرکز خرید ایستگاه سریع السیر سیول و مرکز خرید زیست خاورمشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر طراحی مراکز خرید با بررسی نمونه ای: مرکز خرید ایستگاه سریع السیر سیول و مرکز خرید زیست خاورمشهد :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

معماری و شهر سازی باید در پی جلب رضایت انسان ها باشند. از این جهت میزان موفقیت فضاهای شهری با سطح کیفی خدماتارایه شده در آن فضا متناسب است. از آن جا که یکی از مهم ترین کارکردها در شهر های امروزی در قالب فرآیند تجارت و خدماترسانی می باشد، ایجاد تعامل میان مراکز خدمات رسان شهری و افراد جامعه با این دست از حوزه ها جهت رفع نیازهای روزمره ازویژگی های مهم این پروژه می باشد، که می تواند نقطه تبلور زندگی اجتماعی و خدماتی شهر های امروزی محسوب شود. با توجهبه اینکه معماری وصله ای جدایی ناپذیر از مقوله طراحی شهری می باشد. جوهر اصلی معماری فضا است و انسان در فضا نیازهایمادی و معنوی خود را تامین می کند. با علم به اینکه فضای معماری و خلق آن از مهم ترین مراحل طراحی معماری می باشد،بنابر این ایجاد حس فضایی مناسب و با کیفیت که متعاقبا با طراحی فضای معماری به وجود می آید و کمک شایانی به فضایشهری می کند. در پژوهش حاضر تلاش گردیده با روش مطالعات کتابخانه ای و بررسی اسناد و مدارک موجود در وهله اول به بررسی فاکتورهای موثر در تعریف مراکز خرید و عوامل تاثیرگذار در ایجاد مراکز خرید چون:(استقرار در محل مناسب، دسترسی، عوامل بصری، عوامل جذبطراحی و…) پرداخته و در نهایت با یک تحلیل نمونه موردی به مرکز خرید مشهد به عنوان نمونه داخلی و مرکز خرید سیول به عنوان نمونهخارجی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.