ارایه مدل رگرسیونی زمان سفر-حجم بر پایه داده های تردد شمارهای القایی و دوربین های ثبت پلاک (مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم)ثبت پلاک )مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم(
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه مدل رگرسیونی زمان سفر-حجم بر پایه داده های تردد شمارهای القایی و دوربین های ثبت پلاک (مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم)ثبت پلاک )مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم( دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه مدل رگرسیونی زمان سفر-حجم بر پایه داده های تردد شمارهای القایی و دوربین های ثبت پلاک (مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم)ثبت پلاک )مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم( کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل رگرسیونی زمان سفر-حجم بر پایه داده های تردد شمارهای القایی و دوربین های ثبت پلاک (مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم)ثبت پلاک )مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم(،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه مدل رگرسیونی زمان سفر-حجم بر پایه داده های تردد شمارهای القایی و دوربین های ثبت پلاک (مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم)ثبت پلاک )مطالعه موردی: آزادراه تهران-قم( :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
سرعت، زمان سفر و تاخیر، شاخص های وابسته ای هستند که معمولا به عنوان نشانه عملکرد تسهیلات ترافیکیتوسط بسیاری از کاربران راه و مدیران حمل ونقل استفاده می شود. همه این شاخص ها به عاملی مربوط میشوند کهمستقیما توسط رانندگان احساس میشود: اینکه چقدر طول می کشد تا از مبدا به مقصد بروند. زمان سفر در یک جاده بهمشخصات فیزیکی، شرایط محیطی و جوی، وضعیت ترافیک عبوری و غیره وابسته است. ارایه اطلاعات سفر به کاربران راه،در دریافت شرایط عملکردی جریان ترافیک، کاهش هزینه های سفر، خودداری از قرارگرفتن در ترافیک سنگین و افزایشقابلیت اعتماد در انتخاب یک مسیر قبل از سفر و در خلال سفر کمک می کند. در این تحقیق رابطه ای رگرسیونی بر پایهداده های تردد شمارهای القایی و دوربین های پلاک شمار برای پیش بینی زمان سفر در محورهای برون شهری با مطالعهموردی آزادراه تهران- قم، ارایه گردیده است. با توجه به هزینه بر بودن و مشکلات موجود در استفاده از سیستم های ثبتپلاک، تمرکز این تحقیق بر تعیین رابطه ای برای تخمین زمان سفر بر پایه آمار تردد شمارهای القایی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.