تخمین مقاومت موتور القایی در درایو کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از دو روش کنترل کننده وتبدیل موجک گسسته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین مقاومت موتور القایی در درایو کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از دو روش کنترل کننده وتبدیل موجک گسسته دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین مقاومت موتور القایی در درایو کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از دو روش کنترل کننده وتبدیل موجک گسسته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین مقاومت موتور القایی در درایو کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از دو روش کنترل کننده وتبدیل موجک گسسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین مقاومت موتور القایی در درایو کنترل مستقیم گشتاور با استفاده از دو روش کنترل کننده وتبدیل موجک گسسته :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در اثر کار کرد و عبور جریان از سیم پیچ های موتور القایی، موتور گرم شده و موجب تغییر مقاومت استاتور آن خواهد شد. این تغییر مقاومت می تواند بر جریان عبوری از موتور تاثیر بگذارد. تغییر در جریان عبوری از موتور القایی بر انتخاب نامناسب بردار شار و گشتاور تاثیر گذاشته و موجب ریپل گشتاور در درایو موتور القایی خواهد شد. روشهایی برای محاسبه مقاومت اهمی با استفاده از ارایه شده است. در این دو روش ۲ و فیلتر کالمن ۱ کنترل کننده هامقاومت موتور القایی محاسبه شده و در محاسبه بردار شار و گشتاور بکار برده می شود. این مقاله به منظور بهبود عملکرد دینامیکی موتور ۳ القایی در درایو کنترل مستقیم گشتاورروشی برای محاسبه مقاومت ۴ استاتور موتور بر اساس تبدیل موجک گسسته ارایه کرده است. هدف آن است که نشان دهیم مولتی کنترل کننده های موجک نسبت به روش کنترل کننده ارایه شده، عملکرد بهینه تر داشته و نهایتا با استفاده از تجزیه فرکانسی سطوح مختلف، ضرایبی دقیق و مناسبی را برای محاسبه مقدار مقاومت اهمی موتور القایی ارایه می کند که با استفاده از آن به عدم پایداری درایو کمک کرده و تا حدودی رپیل گشتاور را نسبت به دو روش دیگر کاهش می دهد. این مقاله به تخمین مقاومت استاتور موتور القایی با استفاده از روش های کنترل کننده ها، فیلتر کالمن و تبدیل موجک گسسته پرداخته است. علاوه بر آن تحلیلات دقیقی از تبدیل موجک انجام شده است که می توان توسط آن به مقاومت دقیق تری نسبت به روشهای دیگر دست یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.