بررسی نحوه عملکرد سیستم های مدیریت HSEQ در شرکت تولیدی صندلی خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نحوه عملکرد سیستم های مدیریت HSEQ در شرکت تولیدی صندلی خودرو دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نحوه عملکرد سیستم های مدیریت HSEQ در شرکت تولیدی صندلی خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نحوه عملکرد سیستم های مدیریت HSEQ در شرکت تولیدی صندلی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نحوه عملکرد سیستم های مدیریت HSEQ در شرکت تولیدی صندلی خودرو :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

مدیریت HSEQ مدیریتی برای برطرف کردن و پوشاندن نقاط ضعف یک پروژه و سازمان به شمار میرود. امروزه به دلیل افزایش آگاهی عمومی،قوانین و مقررات تدوین شده ملی و بین المللی ورود قوانین و تاثیر آنها در تجارتهای جهانی و موارد مشابه،رعایت اصول بهداشت، ایمنی و محیطزیست و کیفیت در اجرای پروژههای مختلف اهمیت بسیار زیادی یافته است. در جهانی که هم اکنون ب سوی صنعتی شدن هرچه بیشتر گام بر میدارد،سلامت زیستن در دنیای علم و تکنولوژی از اهمیت ویژهای برخوردار بوده است. اکنون دیگر ثابت شده است این چهار چیز جزء از هم جدا نیست و سازمان های مختلف با ایجاد سیستمهای یکپارچه در یک قالب، به ارزیابی مسایل فوق میپردازند. بررسیهای انجام شده نشان می دهد که شاغلین پروژهها و صنایع،از جمله آسیب پذیرترین گروه ها در برابر خطر حوادث میباشند،زیرا به علت فعالیت در محیط های پر خطر و انعطاف کاری و کار در شرایطی که هر لحظه آبستن حوادث است و رفتارهای مخاطرهآمیز،این گروه را مستعد ابتلا به حوادث میکند.در این مقاله نحوه عملکرد HSEQ و ضعف در سیستم های مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته است.از جمله نقاط ضعف در سیستم کیفیت در این مجموعه به شرح ذیل میباشد:فرآیند پدیدآوری محصول:· عدم تامین به موقع مواد اولیه· نقص در OTD شاخص تحویل به موقع فرآیند اندازه گیری، تحلیل و بهبود:· عدم خدمات پس از فروش (رضایت مشتری)در بحث HSE نقاط ضعف شامل عدم استقرار OHSAS18001 ،میباشد. با توجه به موارد فوق و نقاط ضعف و کاستی های عنوان شده، پیشنهاداتی جهت بهبود و برطرف کردن موارد فوق، مطرح میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.