بررسی تاثیر کیفیت خدمات فروشگاه های مجازی در جذب وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات فروشگاه های مجازی در جذب وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات فروشگاه های مجازی در جذب وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات فروشگاه های مجازی در جذب وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات فروشگاه های مجازی در جذب وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

فروشگاه های مجازی نیز مانند هر کسب و کار دیگری برای موفقیت نیاز به حفظ مشتریان و وفاداری آنها دارند. یکی از راههای بهبود وفاداری و رضایت مشتریان، تمرکز مدیران بر ابعاد کیفیت خدمات ارایه شده می باشد. لذا هدف این مطالعه بررسی تاثیر کیفیت خدمات فروشگاه های مجازی در جذب وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش واسط رضایت مشتری می باشد. برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده از مدل سروکوال در این تحقیق، بهره گرفته شد. روش تحقیق کاربردی است و دادههای این تحقیق با نظرسنجی از مشتریان فروشگاه های مجازی در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی ، از طریق پرسشنامه جمعآوری شده است. روایی آزمون با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی مورد بررسی قرار گرفت و ضریب آلفای کرونباخ بزرگتر از ۰.۷ برای گویه های مختلف پرسشنامه، پایایی آن را مورد تایید قرار داد. تحلیل آماری دادهها با استفاده از روش آماری مدلهای معادلات ساختاری و با نرم افزار آموس انجام شد. نتایج نشان داد که ۵ بعد کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت تاثیر مثبت و معنادار دارد و از میان این ابعاد پنج گانه بعد تضمین بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان فروشگاه های مجازی ، دارد. همچنین اثر رضایت بر وفاداری نیز مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.