اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه در دنیای کسب وکار اصلی ترین عنصر مشتری است. تحقق اصل رضایت مشتری یا به عبارت دیگر موفقیت در کسب وکار بر اساس اعتقاد و درک سخن همیشه حق با مشتری است و همچنین التزام عملی به اصل مشتری مداری است . طبق بررسیهای به عمل آمده، هزینهی جذب یک مشتری جدید، معادل ۵ برابر راضی و خوشحال کردن یکی از مشتریان فعلی میباشد. ترغیب کردن مشتریان راضی به خرید، از فروشندگانی غیر از فروشندگانی که در حال حاضر از آنها خرید می کنند، نیازمند تلاش و فعالیت بسیار زیاد است. مهمترین استراتژی های جذب مشتری بانک ها عبارتند از:ایجاد وفاداری ، رضایت مشتری، ایجاد فرهنگ مشتری گرایی، توانمند سازی منابع انسانی، الگو قرار گرفتن ، شناخت مشتریان، شناخت رقبا، پیروی از استانداردهای جهانی کیفیت و نهایتا موفق شدن در ارایه خدمت به مشتری، مستلزم داشتن تعهد کامل نسبت به مشتریان هستند. که با توجه بهاهمیت موضوع در این مقاله به وفاداری و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته می پردازیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.