اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اهمیت وفاداری مشتریان و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
امروزه در دنیای کسب وکار اصلی ترین عنصر مشتری است. تحقق اصل رضایت مشتری یا به عبارت دیگر موفقیت در کسب وکار بر اساس اعتقاد و درک سخن همیشه حق با مشتری است و همچنین التزام عملی به اصل مشتری مداری است . طبق بررسیهای به عمل آمده، هزینهی جذب یک مشتری جدید، معادل ۵ برابر راضی و خوشحال کردن یکی از مشتریان فعلی میباشد. ترغیب کردن مشتریان راضی به خرید، از فروشندگانی غیر از فروشندگانی که در حال حاضر از آنها خرید می کنند، نیازمند تلاش و فعالیت بسیار زیاد است. مهمترین استراتژی های جذب مشتری بانک ها عبارتند از:ایجاد وفاداری ، رضایت مشتری، ایجاد فرهنگ مشتری گرایی، توانمند سازی منابع انسانی، الگو قرار گرفتن ، شناخت مشتریان، شناخت رقبا، پیروی از استانداردهای جهانی کیفیت و نهایتا موفق شدن در ارایه خدمت به مشتری، مستلزم داشتن تعهد کامل نسبت به مشتریان هستند. که با توجه بهاهمیت موضوع در این مقاله به وفاداری و تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته می پردازیم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.