ارایه ی مدل مفهومی پیرامون شاخص های تاثیر گذار بر پذیرش بازاریابی موبایلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه ی مدل مفهومی پیرامون شاخص های تاثیر گذار بر پذیرش بازاریابی موبایلی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه ی مدل مفهومی پیرامون شاخص های تاثیر گذار بر پذیرش بازاریابی موبایلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه ی مدل مفهومی پیرامون شاخص های تاثیر گذار بر پذیرش بازاریابی موبایلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه ی مدل مفهومی پیرامون شاخص های تاثیر گذار بر پذیرش بازاریابی موبایلی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به روند گسترش و گرایش بسیاری از شرکت های تولیدی و خدماتی به تبلیغات به عنوان رکن اصلی بازاریابی و افزایش تعداد شرکت های تبلیغاتی، سرمایه های زیادی جذب این صنعت شده است، به طوری که شرکت ها هر سال ده ها میلیارد ریال از منابع خود را برای تبلیغات کالاها و خدمات هزینه می کنند. ۱ . از جنبه ای دیگر بررسی شاخص های تاثیرگذار بر اثربخشی بهینه ی این گونه بازاریابی خود می تواند راهبردی برای مدیران ارشد شرکت های نوآور در این زمینه باشد به گونه ای که با هدف گذاری و مد نظر قرار دادن این عوامل نه تنها تاثیر مناسبی بر دریافت کنندگان پیام های تبلیغاتی گذاشته می شود بلکه هزینه ی صرف شده برای انجام این گونه تبلیغات نیز به گونه ای هدفمند جهت یابی خواهند شد . با توجه به بررسی های انجام شده در پیشینه ی موجود و مبانی نظری حول بازاریابی موبایلی و ارایه ی پیام های تبلیغاتی از طریق موبایل فقدان دیدی جامع به گونه ای مشهود حول شاخص های تاثیرگذار نمایان بوده لذا هدف از انجام چنین پژوهشی را می توان ارایه ی مدل مفهومی بر اساس استناد بر مطالعات داخلی و خارجی انجام شده حول شاخص های تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات موبایلی از جانب دریافت کنندگان این پیام ها بیان داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.