مدیریت بدن با تاکید به مصرف رسانه ای (مطالعه مواردی دبیران زن چهار ناحیه اهواز) ۹۴-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت بدن با تاکید به مصرف رسانه ای (مطالعه مواردی دبیران زن چهار ناحیه اهواز) ۹۴-۹۳ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت بدن با تاکید به مصرف رسانه ای (مطالعه مواردی دبیران زن چهار ناحیه اهواز) ۹۴-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت بدن با تاکید به مصرف رسانه ای (مطالعه مواردی دبیران زن چهار ناحیه اهواز) ۹۴-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت بدن با تاکید به مصرف رسانه ای (مطالعه مواردی دبیران زن چهار ناحیه اهواز) ۹۴-۹۳ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

زنان به ویژه براساس ویژگی های جسمانی اشان مورد قضاوت قرار می گیرند و احساس شرمساری نسبت به بدنشان رابطهمستقیمی با انتظارات اجتماعی دارد .در این پژوهش به بررسی رابطه بین مدیریت بدن و رسانه می پردازیم .در این مطالعهمتغیرهایی که از روی آن سنجیده میشود سن،وضعیت تاهل و رسانه است که به عنوان متغیر زمینه استفاده شده است. حجمنمونه ۳۱۸ نفرو جامعه آماری کلیه دبیران زن چهارناحیه اهواز است. رویکرد نظری این مطالعه براساس نظریات گیرنز،بوردیو. است نتایج آن با استفاده از آمارهای توصیفی استنباطی نشان می دهد که کلیه فرضیه های این مطالعه مورد تاییدقرار گرفته اند این موضوع حاکی از آن است که میزان بالایی از توجه زنان به بدنشان در همه وجوه اعم از لاغری، جراحیو… .وجود دارد و رابطه معنا داری بین مدیریت بدن و رسانه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.