طراحی درس افزار آموزش بهداشت محیط در بحران بر اساس اصول اولیه آموزش مریل و بررسی تاثیر آن در میزان یادگیری و یاد داری پرسنل مرکز بهداشت اسلام آباد غرب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی درس افزار آموزش بهداشت محیط در بحران بر اساس اصول اولیه آموزش مریل و بررسی تاثیر آن در میزان یادگیری و یاد داری پرسنل مرکز بهداشت اسلام آباد غرب دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی درس افزار آموزش بهداشت محیط در بحران بر اساس اصول اولیه آموزش مریل و بررسی تاثیر آن در میزان یادگیری و یاد داری پرسنل مرکز بهداشت اسلام آباد غرب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی درس افزار آموزش بهداشت محیط در بحران بر اساس اصول اولیه آموزش مریل و بررسی تاثیر آن در میزان یادگیری و یاد داری پرسنل مرکز بهداشت اسلام آباد غرب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی درس افزار آموزش بهداشت محیط در بحران بر اساس اصول اولیه آموزش مریل و بررسی تاثیر آن در میزان یادگیری و یاد داری پرسنل مرکز بهداشت اسلام آباد غرب :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش طراحی و تهیه درسافزار آموزش بهداشت محیط در بحران بر اساس اصول اولیه آموزش مریل و تاثیرآن بر میزان یادگیری و یاددارای پرسنل مرکز بهداشت اسلام آباد غرب میباشد. این پژوهش به روش شبه آزمایشی انجامشده است. جامعه آماری شامل کلیه پرسنل خانههای بهداشت شهرستان اسلامآباد غرب در سال ۱۳۹۵ به تعداد ۸۱ نفربوده است. ۷۰ نفر به عنوان نمونه به روش تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل ۳۵ نفره قرار گرفتند. ابزار پژوهشدرس افزار و آزمون های یادگیری و یادداری محقق ساخته می باشد. پایایی آزمون ها با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب۰/۸۳ و ۰/۸۱ و برای درس افزار با روش بازآزمایی ۰/۸۵ محاسبه شد. طرح پژوهش شامل پیش آزمون- پس آزمون یادگیری و آزمون یادداری برای گروه آزمایش و کنترل بود. در تحلیل فرضیه ها از تحلیل کواریانس و نرم افزار spss استفادهشد. یافته ها نشان داد میزان یادگیری و یادداری حقایق، مفاهیم، روشکار و اصول در گروه آزمایش نسبت به گروه کنترلدر سطح P<0/05 دارای تفاوت معنادار دارد. نتیجه اینکه درسافزار طراحی شده بر اساس اصول اولیه آموزش مریل بامحتوای بهداشت محیط در بحران، بر میزان یادگیری و یادداری پرسنل بهداشتی تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.