رابطه بین ویژگی های شخصیت با گرایش به اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان تربت حیدریه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین ویژگی های شخصیت با گرایش به اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان تربت حیدریه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین ویژگی های شخصیت با گرایش به اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان تربت حیدریه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین ویژگی های شخصیت با گرایش به اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان تربت حیدریه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین ویژگی های شخصیت با گرایش به اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه شهرستان تربت حیدریه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر، یک تحقیق توصیفی و همبستگی است که در آن رابطه بین ویژگی های شخصیت با گرایش به اعتیاد بهاینترنت مورد بررسی قرار گیرد . جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق شامل کلیه دانش اموزان پسر مقطع متوسطه دومشهرستان تربت حیدریه میباشد. نمونه پژوهش مورد نظر از طریق روش نمونه گیری خوشه ای تک مرحله ای ابتدا یکدبیرستان متوسطه دوم انتخاب و سپس نمونه مورد نظر از بین افراد این دبیرستان به شکل تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزارهای گردآوری داده ها در این تحقیق عبارت اند از دو پرسشنامه :. ۱- پرسشنامه ویژگی های شخصیت نیو که یکی ازجدیدترین پرسشنامه های مربوط به ارزیابی ساخت شخصیت بر اساس دیدگاه تحلیل عاملی است . ۲- آزمون اعتیاد بهاینترنت یانگ که یکی از معتبرترین تست های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است توسط دکتر کیمبرلی یانگ ابداع شده است.نتایج این تحقیق حاکی از آن است آماره F و معنی داری مربوط با آن که دارای مقداری کمتراز ۰/۰۵ است، نشان میدهد مدل برازش یافته با اطمینان ۵۰ درصد معنی دار است و نیز ضریب تعیین ۰/۸۵ نیز بیان می دارد که صفات شخصیت ۸۵ درصد از تغییرات متغیر اعتیاد به اینترنت را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.