شناسایی عوامل اثرگذار نوآوری محصول بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و متوسط مطالعه موری شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل اثرگذار نوآوری محصول بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و متوسط مطالعه موری شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل اثرگذار نوآوری محصول بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و متوسط مطالعه موری شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل اثرگذار نوآوری محصول بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و متوسط مطالعه موری شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل اثرگذار نوآوری محصول بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و متوسط مطالعه موری شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف کلی تحقیق حاضر شناسایی عوامل اثرگذار نوآوری محصول بر عملکرد شرکت های تولیدی کوچک و توسط از جمله شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته است به این منظور و پس از انجام مطالعات لازم، باتوجه به مقدورات تحقیق از میان مولفه های موثر در استقرار نوآوری محصول بر عملکرد سازمان های تولیدی کوچک و متوسط شش مولفه انتخاب گردید که عبارتند از: راهبرد سازمانی، کارایی در فعالیت های قبل از توسعه، کارایی در فعالیت توسعه محصول جدید، مزیت رقابتی محصول جدید، قیمت و ارزش محصول و جذابیت بازار تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش تحلیل عاملی اکتشافی است جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان و افراد دخیل در مجموعه تولیدی این شرکت ها می باشد که تعداد جامعه نمونه آن برابر ۲۳۶ نفر است نتایج تحقیق حاکی از آن است که شرکت های تولیدی ساختمان های پیش ساخته از نظر راهبرد سازمانی کارایی در فعالیت های قبل از توسعه، کارایی در فعالیت توسعه محصول جدید مزیت رقابتی محصول جدید، قیمت و ارزش محصول و جذابیت بازار در سط مورد انتظار قرار دارند اما برای هرچه بهتر شدن نوآوری محصول بهتر است امکانات خود را در این زمینه ها بهبود بخشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.