بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر بین بانکداری الکترونیکی و سرمایه اجتماعی مشتریان شعب بانک ملی شهر یاسوج می باشد این تحقیق از دیدگاه هدف کاربردی و از نظر چگونگی بدست آوردن داده ها میدانی و از نظر روش همبستگی می باشد جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان شعب بانک ملی شهر یاسوج است که ۱۰۰ نفر می باشد، بنابراین حجم نمونه آماری با استفاده از روش سرشماری یا تک شماری ۱۰۰ نفر براورد گردید. در این تحقیق به منظور سنجش بانکداری الکترونیکی از پرسشنامه بانکداری الکترونیکی مقیمی ، ۱۳۹۰ و برای سرمایه اجتماعی از پرسشنامه سرمایه اجتماعی ناهاپیت و گوشال ۱۹۹۸ استفاده شده است سپس داده ها با استفاده از نرم افزار spss تجزیه و تحلیل شد. در بخش توصیفی تجزیه و تحلیل داده ها از فراوانی، درصد فراوانی، میانگین و انحراف معیار و در بخش استنابطی از آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی و آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شد. در نهایت نتایج نشان داد از بین ویژگی های وب سایت و سرمایه اجتماعی r=0/509 و p=0/0003 و مفید بودن درک شده و سرمایه اجتماعی r=0/273 و p=0/018 دارای رابطه مثبت و معنی داری می باشد و بین به کارگیری و سرمایه اجتماعی r=0/455 و p=0/006 و همچنین بین ریسک و حریم خصوصی و سرمایه اجتماعی r=0/797 و p=0/000 رابطه معناداری وجود دارد و در ادامه نتایج آزمون فریدمن نشان داد که آزمون فریدمن برای رتبه بندی مولفه های بانکداری الکتروننیکی معنادار شده است در واقع متغیر به کارگیری با میانگین رتبه ای ۳/۷۷ در رتبه ی اول قرار دارد. فزون بر آن مفید بودن با میانگین رتبه ای ۳/۴۹ در رتبه دوم قرار گرفت و عامل ویژگی های وب سایت با میانگین رتبه ای ۲/۹۸ در رتبه سوم قرار گرفت این در حالی بود که عامل ریسک و حریم خصوصی با میانگین رتبه ای ۲/۹۱ در رتبه چهارم یعنی دررتبه آخر قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.