بررسی تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی براساس مدل سروپرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی براساس مدل سروپرف دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی براساس مدل سروپرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی براساس مدل سروپرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد مختلف کیفیت خدمات بانکی بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی براساس مدل سروپرف :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق، بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانک کشاورزی و سطح رضایتمندی وفادرای مشتریان بانک کشاورزی در سطح شهرستان مهاباد می باشد برای سنجش کیفیت خدمات، بعد دیگری به پنج بعد طرح شده در مدل سروپرف اضافه شده است که شامل قابلیت اطمینان، ابعاد و ظواهر فیزیکی، مسیولیت پذیری، ضمانت و تضمین، همدلی و توجه خاص به مشتری و راحتی دسترسی است جامعه ی آماری این پژوهش، شامل مشتریان بانک کشاورزی در سطح شهرستان مهاباد می باشد با توجه به تعداد کل مشتریان بانک کشاورزی کل جامعه آماری برابر با ۱۲۰ هزار نفرف تعداد ۴۳۵ نفر به عنوان نمونه آماری این تحقیق انتخاب شده است از هر دو نوع پرسشنامه انلاین و دستی جهت جمع آوری نظرات مشترکین بانک کشاورزی استفاده شد در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و سنجش ارتباط بین متغیرهای تحقیق و ارایه مدل مفهومی در این زمینه، از روش معادلات ساختاری SEM و نرم افزار Smart-PLS استفاده گردیده است نتایج این تحقیق نشان داد که از بین ابعاد شش گانه کیفیت خدمات، سازه های پاسخگویی، همدلی، تضمین، ظواهر فیزیکی و دسترسی راحت بر روی رضایت مشتریان بانک کشاورزی شهرستان مهاباد تاثیر مثبت دارند، در حالیه سازه قابلیت اطمینان بر روی رضایت آنان بی تاثیر است همچنین رضایت مشتریان بر حس وفاداری انان تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.