ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

محیط متلاطم و متغیر سازمان ها که مشخصه اصلی آن جهانی شدن بازارها، تغییر نیازهای مشتریان وافزایش رقابت در بازار محصولات می باشد سازمان ها را مجبور می سازد تا بطور مداوم بدنبال بهبود عملکردشان باشند در این عرصه رقابت، سازمان ها بدنبال کسب مزیت هایی هستند که نه تنها برای سازمان ایجاد ارزش می نمایند بلکه امکان کپی برداری و تقلید آن توسط رقبا مشکل باشد. در میان عوامل موثر، هوش تجاری و چابکی سازمانی بخاطر دو ویژگی ابهام علی و وابستگی به مسیر در کسب مزیت رقابتی، می تواند منشاء مزیت رقابتی پویا و پایا گردد. در راستای این وابستگی ارایه یک مدل مفهومی برارتباط بین هوش تجاری بر چابکی سازمانی به عنوان هدف تحقیق تعیین می گردد. روش تحقیق مروری و کتابخانه ای می باشد با بررسی ادبیات تحقیق حدود ۳۰ منبع مرتبط داخلی و خارجی نشان داده شده است ک هوش تجای با ابعاد اصلی ۵ گانه می تواند بر چابکی سازمانی با ابعاد سه گانه و مزیت رقابتی با ابعاد دو گانه تاثیر داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.