بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم دارای ۱۰۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم :

اطلاعات فایل:

در ۹۴ صفحه ورد قابل ویرایش

دارای ۵ فصل :

کلیات فایل

ادبیات و پیشینه فایل

روش شناسی فایل

تجزیه و تحلیل اطلاعات

بحث و تفسیر یافته ها

منابع درون متنی : دارد

منابع پایانی داخلی و خارجی : دارد

بررسی تأثیر استفاده از فضای مجازی( وایبر و اینترنت ) بر یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه دوم
فهرست مطالب : ندارد

بصورت کامل اصولی با رعایت تمام اصول

بخشهایی از متن:

چکیده:

این فایل یک مطالعه توصیفی از نوع همبستگی می باشد، جامعه آماری فایل شامل کل معلمان مقطع متوسطه دوم در سال تحصیلی۱۳۹۶ می باشد که تعداد آنها طبق آمار دریافتی۳۹۰۰ نفر می باشد. با استفاده از جدول مورگان ۳۱۳ نفر از معلمان به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شد ،از این تعداد از معلمان به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. داده های مورد نیاز در این فایل، با استفاده از پرسشنامه جمع آوری می شود. در این فایل از پرسشنامه مهارت های اجتماعی واتسون بعنوان اصلی ترین ابزار گردآوری اطلاعات کمک گرفته می شود که متناسب با هدف و شرایط فایل تنظیم خواهدشد. پرسشنامه مهارت های اجتماعی ماتسون که توسط ماتسون و همکاران در سال ۱۹۸۳ برای سنجش مهارت‌های اجتماعی افراد تدوین گردیده است. این مقیاس، دارای ۵۶ عبارت است که مهارت‌های اجتماعی کودکان را توصیف می‌کند. تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و روش آمار توصیفی و استنباطی در قالب جداول و نمودارها، و آزمون های تی گروه های وابسته و ضریب همستگی پیرسون استفاده شد . روش تجزیه و تحلیل داده های این فایل در سطح توصیفی از فراوانی ، درصد ، میانگین و انحراف معیار استفاده شده است و در بخش استنباطی به منظور بررسی این فایل از ضریب همبستگی پیرسون ( r ) استفاده شد یافته ها نشان داد: ضریب همبستگی بین فضای مجازی (اینترنت، وایبر) و انجام رفتارهای مناسب از سوی دانش آموزان ، در محاسبه ی همبستگی پیرسون (۴۴۰/۰=r و ۰۰۰/۰=Sig)، معنادار است. ضریب همبستگی بین فضای مجازی (اینترنت، وایبر) و دوری از رفتارهای غیر اجتماعی از سوی دانش آموزان ، در محاسبه همبستگی پیرسون (۴۹۱/۰=r و ۰۰۰/۰=Sig)، معنادار است. ضریب همبستگی بین بین فضای مجازی (اینترنت، وایبر) و دوری از پرخاشگری ورفتارهای تکانشی از سوی دانش آموزان، در محاسبه همبستگی پیرسون (۳۳۸/۰=r و ۰۰۰/۰=Sig) معنادار است. ضریب همبستگی بین فضای مجازی (اینترنت، وایبر) و دوری از برتری طلبی از سوی دانش آموزان ، در محاسبه ی همبستگی پیرسون (۱۵۱/۰=r و ۰۱۴/۰=Sig)، معنادار است. ضریب همبستگی بین فضای مجازی (اینترنت، وایبر) وارتباط باهمسالان از سوی دانش آموزان ، در محاسبه ی همبستگی پیرسون (۲۹۴/۰=r و ۰۰۰/۰=Sig) معنادار است. که این خود نشان دهنده ی همبستگی مثبت و مستقیم بین دو متغیر مورد بررسی است.

۳.۱.ضرورت واهمیت انجام فایل:

انجام فایل حاضر از زوایای چند قابل بررسی است: نتایج فایل حاضر می‌تواند دانش موجود در این زمینه را گامی به پیش ببرد، به سیاستگزاران و برنامه ریزان آموزشی برای تدوین استراتژی های مناسب به کارگیری فاوا در آموزش مدد رساند، دفتر تألیف کتب درسی، تدوین کنندگان سند توسعه فناوری در آموزش، در انجام وظایفشان یاری رساند. دانش آموزان امکان ومهارت بهره‌مندی از فناوری نوین آموزشی را پیدا کنند ومعلمان نیز می‌توانند در کلاس‌های خود با استفاده از فضای مجازی آموزشی به انتقال مفاهیم علمی و مهارت های اجتماعی بپردازند. نتایج حاصل از این فایل می توند زمینه ارتقای رشد شخصی و اجتماعی، محافظت از حقوق انسان ها وپیشگیری از مشکلات روانی می شود. اما برای ما این سئوال واجد اهمیت است که آیا فضای مجازی (وایبر، اینترنت) در حقیقت آن توانایی‌هایی که منجر به رشد بهتر مهارت های اجتماعی شود به وجود می آورد یا خیر؟

۱- ۱-۴-اهداف فایل

۱-۴-۱- هدف اصلی:

بررسی میزان اثربخشی فضای مجازی (اینترنت، وایبر) بر یادگیری میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.