مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی :
مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی
در متن توضیحات زیر ممکن است متن بهم ریخته باشد (به جهت کپی از فایل ورد)، ولی فایل اصلی کاملا اصولی می باشد
در ۴۹ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
کاملا استاندارد با اشکال کامل برای استفاده فصل دوم
جدیدترین منابع موجود مربوط به سالهای ۱۳۹۱ و منابع خارجی ۲۰۱۱
بخشهایی مختلف از متن:
هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی
فرهنگ
درباره فرهنگ تعاریف متفاوت و گوناگونی آمده است؛ اما می توان به دو تعریف زیر اشاره کرد:
فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده ای از علوم، دانش، هنر، افکار و اعتقادات، قوانین و مقررات، آداب و رسوم و سنت ها و به طور خلاصه، کلیه آموخته های و عادت هایی که انسان در حکم مهمترین عناصر جامعه اخذ می کند. و در تعریف دیگر، فرهنگ را شیوه زندگی برخاسته از اندیشه(عقل نظری) و نظام ارزشی(عقل عملی) نیز تعریف کرده اند. لذا این فرهنگ چند لایه دارد.
- لایه اول و عمیق ترین لایه هر فرهنگ، لایه معرفتی یا جهان بینی آن است که از سنخ تفکر، باور و اندیشه است.
- لایه دوم، لایه ارزشهاست که برآمده از لایه اول است، یعنی الگوهای داوری و قضاوت از خوبی، بدی، زشتی وزیبایی.
- لایه سوم، الگوهای رفتاری، هنجارها و قالب های رفتاری است. یعنی قالب هایی که در نهادهای گوناگون شکل می گیرند. نهادهایی چون خانواده، مدرسه، آموزش و پرورش، اقتصاد و اوضاع دین و سیاست.
- لایه چهارم، نمادها هستند که هم کلامی اند و هم غیرکلامی اند؛ به معنای دیگر، هم نوشتاری است و هم زبان گفتاری و حرکات و عادات رفتاری، هنر، موسیقی و طراحی را نیز در بر می گیرد (افروغ، ۱۳۸۲: ۸۴)
پس فرهنگ، لایه ها، سطوح و ابعادی دارد که آرمان ها و اهداف در عمیق ترین لایه آن قرار دارند؛ شناخت انسان از خود و جهان و معرفت او از هستی و تصویری که از آغاز و انجام خود دارد، در مرکز این لایه واقع شده است. این شناخت می تواند هویت دینی، اساطیری، معنوی، دنیوی، توحیدی و یا الحادی داشته باشند. همچنین شناخت مزبور، به لحاظ روش شناختی می تواند و حیانی، شهودی، عقلانی و حسی باشد (پارسانیا، ۱۳۸۵ :۸ ).
۲-۱-۲- هویت
هویت یک عنصر مبارز در افراد است. حال باید بدانیم عناصر تشکیل دهنده هویت چیست و آیا این عناصر ذهنی هستند و یا دارای نمود عینی و خارجی؟ همچنین آیا عناصر ثابتی هستند مثل سرزمین، دین یا اسطوره و یا متغیریند. مثل فناوری، وقایع و حوادث تاریخ ساز و…؟ و نیز آیا این عناصر اکتسابی هستند نظیر علوم وفنون، هنر و یا موروثی مثل میراث های فرهنگی مادی و معنوی؟ …
…
گفتار سوم: بررسی فایل های پیشین
۱-۳-۲- فایلهای پیشین خارجی
- ساختار هویت در فیسبوک: قدرت دیجیتالی در ارتباطات کنترل شده عنوان فایلی است که در دانشگاه تمپل ایالات متحده و در دپارتمان جامعهشناسی این دانشگاه و با روش تحلیل محتوا هویتهای ابراز شده در فیسبوک مورد بررسی قرار گرفته است.
در چکیده این فایل آمده است: «فایلات اولیه روی اظهارات آنلاین، اساساً بر ساختارهای هویت در محیطهای تخلصی آنلاین (محیطهایی که در آن کاربران با نام مستعار ظاهر میشوند) متمرکز شده است. بیشتر مطالعات اخیر به بررسی ویژگیهای عملکرد افراد در محیطهای آنلاین با جنبه تخلصی کمتر (مانند سایتهای اینترنتی قرارعشقی) پرداخته و یافتههای متفاوتی را گزارش کردهاند. مطالعه کنونی به فایل ساختارهای هویتی فیسبوک "محیط آنلاین غیر تخلص (محیطی که در آن کاربران با نام واقعی ظاهر میشوند) که به تازگی پدید آمده است" پرداختهاند. براساس تحلیل محتوای ۶۳ حساب(اکانت) فیسبوک این نتیجه حاصل شده است که شخصیتهای مطرح شده در این محیطهای غیر تخلصی با هویتهای پدید آمده در محیطهای تخلصی تفاوت دارند و کاربران فیسبوک، خصوصیات خویش را به طور ضمنی و مفهومی و نه صریح ابراز میکنند.
….
راستای هویت فرهنگی آنان است را برانگیزد.
۴-۲- مبانی نظری
در این بخش به توضیح مبانی و چارچوب نظری می پردازیم. مبانی نظری ارائه شده، شامل نظریاتی است که پایه انجام فایل بر اساس آنها صورت می گیرد و در این بخش شامل نظریاتی است که به لحاظ موضوعی و محتوایی بیشترین رابطه را با موضوع فایل دارند که محقق در جریان فایل از این نظریات بهره برده است.
۱-۴-۲- نظریه بازنمایی:
فرآیند ثبت ایدهها، دانش یا پیامها به شکل فیزیکی را در نظریه نشانهشناسی، «بازنمایی» میگویند. بازنمایی را میتوان به شکل دقیقتر استفاده از «نشانهها» (تصاویر، صداها وغیره) برای گفتن، تصویر، ترسیم یا باز تولید چیزی که به شکل فیزیکی درک، احساس، تصور یا لمس شده، تعریف کرد. قصد سازنده شکل، بافت اجتماعی و تاریخی که شکل درآن ساخته شده، هدف ازساخت عوامل پیچیدهای هستند که وارد تصویر میشوند(دانسی، ۱۳۸۸: ۲۰). …
…
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.