مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی :

مبانی نظری و پیشینه فایل هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

در متن توضیحات زیر ممکن است متن بهم ریخته باشد (به جهت کپی از فایل ورد)، ولی فایل اصلی کاملا اصولی می باشد

در ۴۹ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

کاملا استاندارد با اشکال کامل برای استفاده فصل دوم

جدیدترین منابع موجود مربوط به سالهای ۱۳۹۱ و منابع خارجی ۲۰۱۱

بخشهایی مختلف از متن:

هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی

فرهنگ

درباره فرهنگ تعاریف متفاوت و گوناگونی آمده است؛ اما می توان به دو تعریف زیر اشاره کرد:

فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده ای از علوم، دانش، هنر، افکار و اعتقادات، قوانین و مقررات، آداب و رسوم و سنت ها و به طور خلاصه، کلیه آموخته های و عادت هایی که انسان در حکم مهمترین عناصر جامعه اخذ می کند. و در تعریف دیگر، فرهنگ را شیوه زندگی برخاسته از اندیشه(عقل نظری) و نظام ارزشی(عقل عملی) نیز تعریف کرده اند. لذا این فرهنگ چند لایه دارد.

  1. لایه اول و عمیق ترین لایه هر فرهنگ، لایه معرفتی یا جهان بینی آن است که از سنخ تفکر، باور و اندیشه است.
  2. لایه دوم، لایه ارزشهاست که برآمده از لایه اول است، یعنی الگوهای داوری و قضاوت از خوبی، بدی، زشتی وزیبایی.
  3. لایه سوم، الگوهای رفتاری، هنجارها و قالب های رفتاری است. یعنی قالب هایی که در نهادهای گوناگون شکل می گیرند. نهادهایی چون خانواده، مدرسه، آموزش و پرورش، اقتصاد و اوضاع دین و سیاست.
  4. لایه چهارم، نمادها هستند که هم کلامی اند و هم غیرکلامی اند؛ به معنای دیگر، هم نوشتاری است و هم زبان گفتاری و حرکات و عادات رفتاری، هنر، موسیقی و طراحی را نیز در بر می گیرد (افروغ، ۱۳۸۲: ۸۴)

پس فرهنگ، لایه ها، سطوح و ابعادی دارد که آرمان ها و اهداف در عمیق ترین لایه آن قرار دارند؛ شناخت انسان از خود و جهان و معرفت او از هستی و تصویری که از آغاز و انجام خود دارد، در مرکز این لایه واقع شده است. این شناخت می تواند هویت دینی، اساطیری، معنوی، دنیوی، توحیدی و یا الحادی داشته باشند. همچنین شناخت مزبور، به لحاظ روش شناختی می تواند و حیانی، شهودی، عقلانی و حسی باشد (پارسانیا، ۱۳۸۵ :۸ ).

۲-۱-۲- هویت

هویت یک عنصر مبارز در افراد است. حال باید بدانیم عناصر تشکیل دهنده هویت چیست و آیا این عناصر ذهنی هستند و یا دارای نمود عینی و خارجی؟ همچنین آیا عناصر ثابتی هستند مثل سرزمین، دین یا اسطوره و یا متغیریند. مثل فناوری، وقایع و حوادث تاریخ ساز و…؟ و نیز آیا این عناصر اکتسابی هستند نظیر علوم وفنون، هنر و یا موروثی مثل میراث های فرهنگی مادی و معنوی؟ …

گفتار سوم: بررسی فایل های پیشین

۱-۳-۲- فایل‌های پیشین خارجی

  • ساختار هویت در فیس‏بوک: قدرت دیجیتالی در ارتباطات کنترل شده عنوان فایلی است که در دانشگاه تمپل ایالات متحده و در دپارتمان جامعه‏شناسی این دانشگاه و با روش تحلیل محتوا هویت‏های ابراز شده در فیس‏بوک مورد بررسی قرار گرفته است.

در چکیده این فایل آمده است: «فایلات اولیه روی اظهارات آنلاین، اساساً بر ساختارهای هویت در محیط‏های تخلصی آنلاین (محیط‏هایی که در آن کاربران با نام مستعار ظاهر می‏شوند) متمرکز شده است. بیش‏تر مطالعات اخیر به بررسی ویژگی‏های عملکرد افراد در محیط‏های آنلاین با جنبه تخلصی کمتر (مانند سایت‏های اینترنتی قرارعشقی) پرداخته و یافته‏های متفاوتی را گزارش کرده‏اند. مطالعه کنونی به فایل ساختارهای هویتی فیس‏بوک "محیط آنلاین غیر تخلص (محیطی که در آن کاربران با نام واقعی ظاهر می‏شوند) که به تازگی پدید آمده است" پرداخته‏اند. براساس تحلیل محتوای ۶۳ حساب(اکانت) فیس‏بوک این نتیجه حاصل شده است که شخصیت‏های مطرح شده در این محیط‏های غیر تخلصی با هویت‏های پدید آمده در محیط‏‏های تخلصی تفاوت دارند و کاربران فیس‏بوک، خصوصیات خویش را به طور ضمنی و مفهومی و نه صریح ابراز می‏کنند.

….

راستای هویت فرهنگی آنان‌ است‌ را برانگیزد.

۴-۲- مبانی نظری

در این بخش به توضیح مبانی و چارچوب نظری می پردازیم. مبانی نظری ارائه شده، شامل نظریاتی است که پایه انجام فایل بر اساس آنها صورت می گیرد و در این بخش شامل نظریاتی است که به لحاظ موضوعی و محتوایی بیشترین رابطه را با موضوع فایل دارند که محقق در جریان فایل از این نظریات بهره برده است.

۱-۴-۲- نظریه بازنمایی:

فرآیند ثبت ایده‏ها، دانش یا پیام‏ها به شکل فیزیکی را در نظریه نشانه‏شناسی، «بازنمایی» می‏گویند. بازنمایی را می‏توان به شکل دقیق‏تر استفاده از «نشانه‏ها» (تصاویر، صداها وغیره) برای گفتن، تصویر، ترسیم یا باز تولید چیزی که به شکل فیزیکی درک، احساس، تصور یا لمس شده، تعریف کرد. قصد سازنده شکل، بافت اجتماعی و تاریخی که شکل درآن ساخته شده، هدف ازساخت عوامل پیچیده‏ای هستند که وارد تصویر می‏شوند(دانسی، ۱۳۸۸: ۲۰). …

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.