ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه :

ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه

دانلود پروپوزال و روش فایل کارشناسی ارشد

در ۱۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

عنوان به فارسی:

ارزیابی تفاوت ها و مشابهت های فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه

عنوان به انگلیسی:

Assessing the differences and similarities of public relations activities of Saderat and Sepah bank

کلمات کلیدی:

تفاوت و شباهت – فعالیت های روابط عمومی-بانک صادرات – بانک سپه

پرسش اصلی فایل :

آیا فعالیت های روابط عمومی در بانک های صادرات و سپه دارای تفاوت و مشابها هایی است ؟

بیان مسئله:

بانک ها از جمله مراکز و سازمان های اقتصادی هستند که ارتباط نزدیک و پیوسته ای با مخاطبان انبوه خود دارند که بخش اعظم آن از طریق ارتباطات چهره به چهره در شعب مختلف صورت می گیرد و در این رهگذر قضاوت عمومی و افکار عمومی در خصوص عملکرد بانکها برگرفته از تصاویر ذهنی مشتریانی است که بارها از بانکها خدمت گرفته اند.نحوه برخورد متصدیان امور بانکی با مشتریان، چگونگی فراهم شدن ارائه خدمت به آنان، فرآیند انجام امور بانکی(سرعت، دقت و…) از جمله معیارهایی است که قضاوت عمومی مشتریان به عنوان مخاطبان اصلی و هدف بانک ها را در ارتباط با ارزیابی شان از عملکرد بانک موردنظرشان تشکیل می دهد . بنابراین در چنین شرایطی سیستم بانکی برای تحقق اهداف و برنامه هایش بدون همراهی و مشارکت مشتریان و مخاطبان نخواهد توانست موفق عمل کند . بنابراین موضوع ارتباطات به ویژه وجهه اجتماعی آن از اهمیت مضاعفی برخوردار است و در چنین سازمان ها و مراکزی نقش و عملکرد واحدهای روابط عمومی از اهمیت دوچندانی برخوردار است که بتوانند برنامه ریزی صحیح و نوینی در عرصه ارتباطات بانک با مشتریان و مخاطبان طرح ریزی و اجرا کنند . این نوشتار به دنبال آن است که نقش روابط عمومی بانک را به منظور تحقق اهداف عالیه این بانک تبیین و تشریح کند.بهره گیری روابط عمومی بانکها از آخرین تکنیکهای ارتباطی در حوزه رسانه ها، انتشارات، تبلیغات، ارتباط مردمی، فایل و اطلاع یابی و ارتباطات الکترونیکی از جمله ویژه کارهایی است که می تواند ماموریت های ارتباطی با مخاطبان بانک را با موفقیت بیشتری ارائه کند. روابط عمومی ها در اکثر سازمان ها و نهادها ، با دشواری های فراوانی در اجرای وظایف خود رو به رو هستند؛ از بودجه های محدود و نگاه بعضا غیر تخصصی مسئولان به این مقوله گرفته تا تربیت نیروهای توانمند و فعالیت های مشقت زا. اما وضع در شبکه بانکی به مراتب پیچیده تر است.در بانک ها به دلیل آنکه بنگاهی اقتصادی هستند ، حوزه های فرهنگی و اجتماعی، متولیان مشخصی ندارند . اصولا چون تعریف کار مدونی در حوز های یاد شده وجود ندارد ، به صورت خودکار این وظایف به واحدهای روابط عمومی واگذار می شود و طبیعتا حجم کار را بالا می برد . علاوه بر این، تقریبا در همه بانک های کشور « تبلیغات » بر عهده روابط عمومی است و مضاف بر آن امور بازاریابی هم در برخی سازمان ها به روابط عمومی محول شده است(ونوس،۱۳۸۱).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.