بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری دارای ۱۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری :

بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری

دانلود گزارش سمینار کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار موضوع سمینار:

در ۱۰۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

چکیده

در ابتدای پیدایش کامپیوتر، با توجه به سادگی سخت افزارها و قابلیت های پایین آنها، نرم افزارهای کوچک و ساده پاسخگوی تمامی نیازها بودند. با گذشت زمان و پیشرفت شگرف سخت افزار، ضعف روشهای تولید نرم افزار و ناتوانی این روشها در کنترل پیچیدگی نرم افزار بحران نرم افزار را بوجود آورد. به همین علت متخصیصن تولید نرم افزار به سمت ارائه روش های استاندارد و مبتنی بر تجربیات موفق به منظور ارائه چاچوبی جهت اجرای فرآیند توسعه نرم افزار روی آوردند. پس از این دوره روش های جدید توسعه نرم افزار و متدولوژی ها شکل گرفتند.

با مطالعه سیر تکاملی روش های تولید و توسعه نرم افزار، می توان به دغدغه های موجود در این زمینه پی برد. دغدغه های اصلی در زمینه تولید و توسعه نرم افزار عبارتند از: پیچیدگی نرم افزار، هزینه تولید نرم افزار، زمان تولید نرم افزار و … . برای رفع این مشکت با استفاده از ایده ICهای سخت افزاری روش های جدیدی مطرح شدند. از جمله این روش ها می توان استفاده از مولفه های نرم افزاری (component)، و روش های سرویس گرا را نام برد.

در این گزارش سعی داریم پس از آشنایی با مفاهیم و تاریخچه سرویس گرایی، روش های تشخیص سرویس ها به منظور پوشش نیازمندی های حرفه در حیطه سرویس گرایی را بررسی کرده و به تجزیه و تحلیل این روش ها بپردازیم. برای ابن منظور در فصل اول این گزارش به تعریف کلی مسئله مورد نظر، جایگاه آن و دیل اهمیت آن می پردازیم. سپس در فصل دوم تعاریف اصلی موجود در دامنه مسئله ذکر خواهند شد. در فصل سوم روش های ارائه شده در رابطه با مسئله تشخیص سرویسهای نرم افزاری مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهند گرفت. در فصل چهارم با توجه به نقاط ضعف موجود در روشهای جاری به ترسیم چارچوبی جهت راه حل پیشنهادی به منظور پوشش این نقاط ضعف خواهیم پرداخت و در فصل پنجم به بیان تعریف اصلی روش مورد انتظار جهت تشخیص سرویسهای نرمافزاری پرداخته و مسیر آینده طرح پژوهشی را برای دست یافتن به این این هدف ترسیم خواهیم کرد.

بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری
فهرست مطالب

چکیده ۴

فصل اول – تعریف هدف ۵

مقدمه ۶

۱.۱تعریف معماری سرویس گرا ۷

۲.۱ بیان چرخه حیات معماری سرویس گرا ۷

۳.۱ فازهای پایه ای SOA 9

۱.۳.۱ تحلیل سرویس گرا ۹

۲.۳.۱ طراحی سرویس گرا ۱۰

۴.۱ مدلسازی سرویس ها ۱۳

۱.۴.۱ اهمیت گام تشخیص سرویس ها ۱۴

نتیجهگیری ۱۶

فصل دوم – ادبیات موضوع (مفاهیم) ۱۷

مقدمه ۱۸

۱.۲ تعاریف اصلی ۱۹

۲.۲ معیارهای کیفی سرویس ها ۳۹

۳.۲ بررسی فاکتور دانه بندی سرویس ها ۴۷

نتیجهگیری ۵۰

فصل سوم – معرفی روش های گذشته ۵۱

مقدمه ۵۲

۱.۳ دسته بندی روش های موجود ۵۳

۲.۳ روش اول ZIMMERMANN 59

۳.۳ روش دوم ZIMMERMANN . 60

۴.۳ روش ZHANG 61

۵.۳ روش. AMSDEN 62

۶.۳ روش SOMA 62

۷.۳ روش PORTIER . 69

۸.۳ روش.INGANTI 70

نتیجهگیری ۷۴

فصل چهارم – ویژگی های راه حل مورد انتظار ۷۵

مقدمه ۷۶

۱.۴ مروری بر ویژگی های مورد انتظار سرویس ها ۷۷

۲.۴ نقاط ضعف روش های معمول ۸۰

۳.۴ ویژگی های روش مورد انتظار ۸۳

نتیجهگیری ۸۵

فصل پنجم – تعریف مسئله ۸۶

مقدمه ۸۷

۱.۵ تعریف مسئله ۸۸

۲.۵ راه حل مورد نظر ۸۸

۳.۵ زمانبندی ۹۱

نتیجهگیری ۹۳

بررسی روش های شناسایی سرویس های نرم افزاری
فهرست منابع ۹۴

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.