پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT)2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT) :

مشخصات « پروتکل جلسات آموزشی درمان فراشناختی (MCT) »

تعداد جلسات آموزشی: ۶ جلسه (طرح درمان افزایش عزت نفس)، ۶ جلسه (طرح درمان کاهش پرخاشگری)، ۱۴ جلسه درمانی

تعداد صفحه (B lotus 14): 11 صفحه

عناوین هر جلسه:

توضیحات: هر چند رویکرد اصلی درمان فراشناختی (MCT) ، بر درمان اختلال افسردگی، اضطراب و وسواس بنا شده است؛ پژوهش بسیاری نیز، نشان دهنده اثر بخشی آن بر درمان اختلالات مذکور می باشد. اندیشه محوری درمان فراشناختی این است که؛ عوامل فراشناختی در ایجاد سبک های فکری ناسود مندی که در اختلال های روانشناختی منجر به تداوم رفتار و هیجان های منفی نظیر؛ پرخاشگری و خشم می شودند، نقش تعیین کننده ای دارند. نظریه فراشناختی در شکل سخت خود، با تاکید بر باورهای غیر منطقی که در واقع تدوام و تاثیرشان محصولات فراشناخت واره ها هستند (ولز، ۲۰۰۹). فراشناخت درمانی با اهمیت و معنای منفی وقایع شناختی درونی ( افکار و باورهای متدوال)، می تواند موجب افزایش عزت نفس شود. برای طراحی پروتکل درمانی متناسب با افراد نمونه پژوهش، از منابع معتبر علمی، درمان های دارای حمایت تجربی استفاده شد. در مداخله فراشناختی از فرمت فردی، در طی ۱۴ جلسه به کار برده شد، به این صورت که طی هر جلسه اقدامات اساسی مرتبط به درمان فرا شناختی که شامل؛ (۱) بررسی حالات روانی؛ (۲) بازبینی جلسه قبلی درمان؛ (۳) وضع یا تعیین دستور جلسه ( برنامه کار) درمان، (۴) کار روی موضوعات جلسه درمان، (۵) تعیین تکالیف پس از پایان هر جلسه درمانی، (۶) بازبینی یا خلاصه سازی محتوای جلسه صورت گرفت. اعتبار و پایایی روش جمع آوری اطلاعات در تحقیقات آزمایشی از اهمیت به سزایی برخوردار است ( گال، بورگ و گال، ۲۰۰۴؛ ترجمه : نصر وهمکاران، ۱۳۸۴).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.