بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران :

بررسی انواع ناهنجاری های مربوط به عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران
فهرست مطالب
فصل اول- کلیات………………………………………………………………………………………………………………………………………۱
۱ـ۱ـ مسئله پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۱ـ۲ـ پرسش های پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲
۱ـ۳ـ اهداف پژوهش و ضرورت آن…………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۱ـ۴ـ فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲
۱ـ۵ـ تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳
۱ـ۶ـ نهاد یا موسساتی که می توانند از یافته های این پژوهش بهره گیرند…………………………………………………………………… ۳
۱ـ۷ـ اطلاعات مربوط به روش شناسی پژوهش…………………………………………………………………………………………………….. ۴
۱ـ۷ـ۱ـ تعریف جامعه آماری و ویژگی های آن……………………………………………………………………………………………….. ۴
۱ـ۷ـ۲ـ روش نمونه گیری و حجم تقریبی نمونه……………………………………………………………………………………………… ۴
۱ـ۷ـ۳ـ ابزار سنجش، مقیاس های سنجش )پایایی – اعتبار( ……………………………………………………………………………… ۴
۱ـ۷ـ۴ـ روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………….. ۷
فصل دوم- مروری بر ادبیات نظری ………………………………………………………………………………………………………………۸
۲ـ۱ـ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹
۲ـ۲ـ نهادهای مالی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹
۲ـ۳ـ بازار پول و سرمایه ………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰
۲ـ۳ـ۱ـ بازار پول………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰
۲ـ۳ـ۲ـ بازار سرمایه ……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱
۲ـ۴ـ بازار اولیه و ثانویه…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱
۲ـ۴ـ۱ـ بازار اولیه……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱
۲ـ۴ـ۲ـ بازار ثانویه ……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲
ب
۲ـ۵ـ بازارهای متشکل و غیر متشکل…………………………………………………………………………………………………………………..۱۲
۲ـ۵ـ۱ـ بازار متشکل )سازمان یافته( بورس اوراق بهادار…………………………………………………………………………………..۱۲
۲ـ۵ـ۲ـ بازار غیرمتشکل )خارج از بورس ( ……………………………………………………………………………………………………۱۲
۲ـ۶ـ نقش بورس اوراق بهادار در کشور …………………………………………………………………………………………………………….۱۳
۲ـ۷ـ عرضه عمومی اولیه …………………………………………………………………………………………………………………………………۱۶
۲ـ۸ـ اعضای تیم ۱۹……………………………………………………………………………………………………………………………………….IPO
۲ـ۹ـ روش های انجام عرضه عمومی اولیه…………………………………………………………………………………………………………..۲۱
۲ـ۹ـ۱ـ روش ثبت دفتری…………………………………………………………………………………………………………………………….۲۲
۲ـ۱۰ـ فرایند ثبت دفتری…………………………………………………………………………………………………………………………………..۲۳
۲ـ۱۱ـ کشف قیمت عرضه عمومی اولیه………………………………………………………………………………………………………………۲۵
۲ـ۱۲ـ ناهنجاری های عرضه عمومی اولیه سهام …………………………………………………………………………………………………..۲۷
۲ـ۱۲ـ۱ـ افت قیمت در بلند مدت ………………………………………………………………………………………………………………..۲۷
۲ـ۱۲ـ۲ـ ارزش گذاری زیر قیمت…………………………………………………………………………………………………………………۳۱
۲ـ۱۲ـ۳ـ عرضه عمومی اولیه داغ………………………………………………………………………………………………………………….۳۸
۲ـ۱۳ـ عرضه عمومی اولیه سهام در بورس اوراق بهادار تهران ………………………………………………………………………………..۳۹
فصل سوم- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..۴۴
۳ـ۱ـ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۵
۳ـ۲ـ جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۵
۳ـ۳ـ نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۷
۳ـ۴ـ چهارچوب مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..۴۷
۳ـ۵ـ متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۸
۳

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.