مقاله شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخش محصول و خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخش محصول و خدمات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخش محصول و خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخش محصول و خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخش محصول و خدمات :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

امروزه و در آغاز هزاره سوم میلادی، کیفیت ، عنصر لاینفک زندگی بشر بوده و رعایت اصول و موازین کیفی در ارائه خدمات امری اجتناب ناپذیر می باشد.
این نوشتار سعی ندارد که همانند نوشتارهای عمومی به تاریخچه و روند رویه رشد نظام های کنترل کیفیت پرداخته و از فوائد به کارگیری و مضرات عدم رعایت کیفیت بحث نماید، چرا که تمامی دست اندرکاران وصاحب نظران امر و حتی افرادی که اندک مطالعه ای در خصوص کیفیت نداشته باشند با تمامی این موارد اشنایی کامل دارند.
لیکن انچه که در این مقاله مطرح می گردد، عوامل وپارامترهای موثر موجود در زمینه استقرار نظام های کیفی در سیستم های کشورمان می باشد که اغلب مدیران و کارشناسان سیستم های کیفی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولت، با آن دست به گریبان می باشند و فی الواقع این نوشتار سعی دارد تا با طرح واقعیت های موج در سازمان ها و توجه به شرایط اجتماعی و پیشینه تاریخی کشور، به بررسی علل برخی ناکامی ها در استقرار نظام های کیفی پرداخته و معضلات موجود را ریشه یابی نماید.
محور اصلی مباحث این نوشتار، استاندارد ایزو ۹۰۰۱ به عنوان شناخته شده ترین الگوی نظام های کیفی در کشورمان می باشد که البتهش اید بتوان در خصوص سایر الگوها نیز مسائل مطروح در این مقاله را تعمیم داد.
آخرین ویرایش این استاندارد بر سه اصل کل استوار گردیده که عبارتند از :
– تمرکز بر خواسته های مشتریان
– دیدگاه فرایندگرا
– بهبود مستمر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.