پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری دارای ۲۰۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری :

پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری ، در حجم ۲۰۰ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
هر بنا تنها به میزانی زنده است که به راه بی زمان ملتزم باشد.برای یافتن راه بی زمان نخست باید کیفیت بی نام را بشناسیم ۱ . کیفیتی که حقیقت شکل گیری هرهنر زیبایی را شامل می شود…..(الکساندر، ۲۱:۱۳۸۶)
مطلب حاضر نه کیش و آیین به دست می دهد و نه نسخه و دستورالعمل،اما به هر حال در پی درک دنیای فرمها و فضاهایی است که پیکره هنر و محیط زندگی را تشکیل می دهند.(آیوازیان۲۸:۱۳۸۴)
گفتگو درباره ماهیت و ویژگیهای قرن نوزدهم و بیستم ،به خاطر آنکه خود درآن زندگی می کنیم،شاید دشوارتر از بررسی مشخصات هر دورهدیگر باشد. اما در مجموع می توان گفت که قرن نوزدهم و بیستم یک بحران دنباله داراست ،که در آن ، انسان خود را از قالب پیشین به در آورده و به شکل دیگری می سازد . بر اساس بینشی که حاکم بر هنر امروزی است، هنر عبارتست از به کارگیری عناصری همچون صوت ،رنگ یا کلمه ،با آرایشهایی که هیچ نیازی ندارند به چیزی بیرون از خود اشاره گنند؛و به عبارت دیگر احتیاجی ندرند چیزی را « نشان بدهند ». هنرمند امروزی ،همچنانکه دانشمند ،با وسایل کار خود « تجربه می کند» ، امکانات آن را برسی می کند و شکلهای تازه ای می یابد ، یا ابداع می کند . اما بر خلاف دانشمند که در جستجوی نظمها و یکسانیها ست ، اغلب هنرمندان امروزی به دنبال چیزهای یگانه و بی همتا هستند . بخشی از جستجوی هنرمند امروزی بر گرایشها،بینشها و تجربه درونی خود او تکیه می کند ، نه بر قبول عامه از واقعیت ،لذا تعجبی ندارد که عامه مردم به گرایشهای متعدد هنر نوین به دیده دشمنی می نگرند .
در هنر مدرن شاید بتوان گفت که ھمه ی ھنرھا متضمن وجھ جدید ھستند. اگر فاقد این خصصه باشند ھنر نستند. جدید بودن, شرط کافی نست که چزی را تبدیل به اثر ھنری کند، اما ضروری به نظر مرسد. اگر هنری, جدید نباشد باز تولد اندیشه و دستاوردھای گذشته است. تکرار و باز تولد ھنر گذشته, بدون ھچ قصد و قرضی متواند صنعت باشد. رجوع آگاھانه به یک معنا و یا سنت تصویری گذشته و ایجاد یک معنا در بستری جدید متواند ھنری جدید باشد.
پل سزان :
یکی از بزرگ‌ترین نقاشان فرانسه و پدر جریان موسوم به پساامپرسیونیسم است، او عمدتا به نقاشی «طبیعت بیجان» پرداخت و آثار او در این زمینه، هر یک شاهکاری در عالم هنرند.
پابلو پیکاسو گفته است: «اگر هنر نقاشی یک استاد بزرگ داشته باشد، او کسی جز پل سزان نیست. او پدر همه ما بود.»
و…

پاورپوینت روانشناسی محیطی در معماری
فهرست مطالب:
مقدمه
هنر مدرن(معماری مدرن)
معماری پسامدرن
نیازهای انسانی
روانشناسی محیط
۱- موضوع روانشناسی علمی
۲- رویکرد در روانشناسی
۳- تعریف رویکرد
رویکردها
۱- رویکرد زیست شناختی
۲- رویکرد رفتاری
۳- رویکرد شناختی
۴- رویکرد روان کاری
۵- رویکرد پدیدار شناختی
و…

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۰۰ اسلاید قابل ویرایش بسیار کامل و جامع تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD روانشناسی محیط در معماری(۶صفحه)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.