پاورپوینت (اسلاید) هزینه یابی دوره عمر محصول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت (اسلاید) هزینه یابی دوره عمر محصول دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت (اسلاید) هزینه یابی دوره عمر محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت (اسلاید) هزینه یابی دوره عمر محصول۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت (اسلاید) هزینه یابی دوره عمر محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت (اسلاید) هزینه یابی دوره عمر محصول :

توضیحات:

پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان “هزینه یابی دوره عمر محصول ” در حجم ۲۴ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” هزینه یابی دوره عمر محصول “بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس حسابداری مدیریت رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرید.

بخشی از متن:

هزینه یابی دوره عمر محصول یکی از روشهای مدیریت هزینه است که برای شناسایی و اداره هزینه در فاصله زمانی بین طراحی یک محصول جدید تا عرضه آن به بازار و بالاخره توقف و تولید آن به دلیل نبود تقاضای کافی برای آن محصول در بازار استفاده میشود.

روش هزینه یابی دوره عمر محصول یک دید گسترده تری را نسبت به سیستم های حسابداری سنتی در نظر می گیرد . بنابراین علاوه بر …

بخشهای عمده این فایل:

چکیده

مقدمه

تاریخچه

دوره عمر

دوره عمر محصول

هزینه یابی دوره عمر محصول

مدل هزینه یابی دوره عمر محصول

تحلیل هزینه عمر

برنامه ریزی هزینه عمر

مدل LCC

ایجاد مدل های هزینه برای تحلیل هزینه دوره عمر محصول

فرآیند هزینه یابی دوره عمر محصول

منابع و مآخذ

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.