پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده :

توضیحات:

پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان “تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده” در حجم ۲۶ اسلاید، با توضیحات کامل.

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان” تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده ” می باشد که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:

مشتری سودآور:

شخص، خانواده، یا شرکتی که در طول زمان جریان درآمدی برای شرکت ایجاد کند که از سطح قابل قبول جریان هزینه های مربوط به جلب ، فروش و ارائه خدمات به او که شرکت به این امر اختصاص داده بیشتر است. منظور از جریان درآمدی یا هزینه در طول عمر است نه درآمد حاصله از معامله ای خاص.

بخشهای عمده این فایل:

تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری

عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری

تعریف رضایتمندی

خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟

ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان

زنجیره فایده مایکل پورتر

فرآیند فعالیتهای اصلی

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

دو روش حفظ مشتریان

مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

۵ سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری

سطوح مختلف بازاریابی رابطه

روشهای ایجاد فایده برای مشتریان

انواع مشتری

تعریف مشتری سودآور

سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟

تعریف مزیت رقابتی

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

تعریف کیفیت

ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر

مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا

نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.