مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران :

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران، در قالب فایل word و در حجم ۴ صفحه، به همراه اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال ۲۰۰۶.

عنوان اصلی مقاله:

Odors and consumer behavior in a restaurant

سال چاپ: ۲۰۰۶
منبع:

Hospitality Management 25 (2006) 335–۳۳۹

برای مشاهده و دانلود رایگان مقاله انگلیسی، اینجـــا کلیک کنید

بخشی از متن:
چندین مطالعه‌ی تجربی ثابت کرده‌اند که عطرها تاثیری مثبت بر رفتار، احساسات و ذهنیت انسان می‌گذارند. بارون و برونفون (۱۹۹۴) با انتشار عطرهای خوشبو (در فضا) به افزایش عملکرد در انجام وظایف ذهنی دشوار دست یافتند. دیه‌گو و همکاران (۱۹۹۸) دریافتند که از طریق عطردرمانی، افراد یک محاسبه‌ی ریاضی را بسیار سریع‌تر انجام می‌دهند. بارون و کالشر (۱۹۹۸) هنگامی که برای شبیه‌سازی، فضای اتومبیلی را در حین رانندگی سرشار از عطر لیمو کردند، به این یافته رسیدند که بوی خوش، از برخی جنبه‌هاعملکرد رانندگی را افزایش می‌دهد. عملکرد فیزیکی هم از بوها تاثیر می‌پذیرد. رادنبوش و همکاران (۲۰۰۱) دریافتند که قرص نعنا بر عملکرد ورزشکاران تاثیرگذار بوده است. ورزشکاران در آزمایشی، چندین فعالیت فیزیکی متنوع (پرتاب آزاد بسکتبال، دو ۴۰۰ متر و…) را با و بدون وجود برچسبی آغشته به قرص نعنا در زیر بینی‌شان انجام دادند.نتایج نشان داد که حالت دارای برچسب، موجب افزایش سرعت دویدن، قدرت دست و تعداد پرش‌ها شد اما تاثیری بر تعداد پرتاب‌های آزاد بسکتبال نداشت. این اثر مثبت بر رفتار در بوهای محیطی هم دیده می‌شود.

مقاله ترجمه شده تاثیر بوی خوش بر رفتار مصرف کننده در رستوران
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
روش
موضوع
روش
نتایج
بحث

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.