مطالعه طرح ریزی خرده فروشی: کاربرد مربوط به درک مشتری از کیفیت محیط خُرده فروشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد

توضیحات:

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان مطالعه طرح ریزی خرده فروشی: کاربرد مربوط به درک مشتری از کیفیت محیط خُرده فروشی، در قالب فایل word و در حجم ۲۲ صفحه، بهمراه فایل pdf مقاله مرجع.

عنوان انگلیسی مقاله:

Retail Planning Studies: an Application Oriented at Consumers” Percepton of The Quality of Retail Environment

سال چاپ: ۲۰۱۵

Procedia – Social and Behavioral Sciences

بخشی از ترجمه:

بخش خرده فروشی مداوما در حال توسعه و تغییر ساختار است. این تغییر ساختار اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی و جغرافیایی را تحت تاثیر قرار داده و همزمان از همه آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی از اهداف اصلی سیاستهای برنامه ریزی جزیی ایجاد محیطی است که کیفیت محیط خرید برای مصرف کننده را افزایش داده و اجازه می دهد هر کلاسی از افراد امکان خرده فروشی را به راحتی با شرایط یکسان داشته باشند.

هدف این مطالعه تعیین عواملی که محیط خرید کوشآداسی ترکیه را برحسب درک مشتری و مصرف کننده از کیفیت ویژگیهای خرده فروشی (مثل ویژگیهای مغازه- کیفیت محیط- امنیت و تمییزی و پیاده رو) تحت تاثیر قرار می دهد است. یافته های این مطالعه, اطلاعاتی برای مصرف کننده ها, خرده فروشان و دولتهای محلی ایجاد می کند که محیط خرده فروشی را نظم دهند.

مطالعه طرح ریزی خرده فروشی: کاربرد مربوط به درک مشتری از کیفیت محیط خُرده فروشی
فهرست مطالب:

چکیده

واژگان کلیدی

مقدمه

روش کار

آنالیز

متغیر وابسته

نتیجه گیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.