واکنش بازده سهام نسبت به ارزش برند در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکنش بازده سهام نسبت به ارزش برند در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکنش بازده سهام نسبت به ارزش برند در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکنش بازده سهام نسبت به ارزش برند در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکنش بازده سهام نسبت به ارزش برند در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در این تحقیق با استفاده از تحلیل اقتصادسنجی با نرم افزار EVIEWS به بررسی واکنش بازده سهام نسبت به ارزش برند در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است. در این مطالعه برای تحلیل دادهها در بازه زمانی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ که با استفاده از غربالگری با در نظر گرفتن معیارهای در نظر گرفته شدهمتغیرهای در نظر گرفته شده در این تحقیق عبارت بودند از بازده سهام، ارزش سهام، لگاریتم فروش، نسبت جریان نقد خالص، نسبت حاشیه سود خالص بودند که در این بین، متغیر بازده سهام به عنوان متغیر وابسته و متغیر ارزش سهام به عنوان متغیرمستقل ، متغیر لگاریتم فروش به عنوان متغیر مستقل و متغیرهای نسبت جریان نقد خالص و نسبت حاشیه سود خالص به عنوان متغیرهای تعدیلگر استفاده شدند. نتایج حاصل از تخمینها معنادار بودن تاثیر ارزش برند بر بازده سهام را نشان داد پس فرضیه اصلی تایید گردید. در ادامه با بررسی فرضیههای فرعی تحقیق به این نتیجه رسیدم که فرضیه فرعی اول در مورد اینکه ارزش برند برای شرکتهایی با نسبت خالص جریاننقدی بیشتر، اثر قویتری بر بازده سهام دارد نیز مورد تایید قرار گرفت و فرضیه فرعی دوم با عنوان ارزش برند برای شرکتهایی با حاشیه سود خالص بیشتر، اثر ضعیفتری بر بازده سهام دارد نیز تایید شد در نهایت فرضیه فرعی سوم با عنوان: ارزش برند برای شرکتهایی با حاشیهسود خالص و نسبت خالص جریان نقدی بیشتر، اثر قویتری بر بازده سهام دارد نیز تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.