نقش خودبیانگری برند و تبلیغات شفاهی در تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش خودبیانگری برند و تبلیغات شفاهی در تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش خودبیانگری برند و تبلیغات شفاهی در تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش خودبیانگری برند و تبلیغات شفاهی در تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش خودبیانگری برند و تبلیغات شفاهی در تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای عرضه کننده تلفن همراه اپل :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در رابطه با مفاهیم برندسازی و پیامدهای آن در رفتار مصرفکننده طراحی و اجراشده است. هدف از مطالعه بررسی نقش خودبیانگری برند در تبلیغات دهانبهدهان مصرفکنندگان و افزایش تمایل به خرید مشتریان فروشگاههای منتخب عرضهکننده گوشی همراه آیفون در سطح شهر تهران بودهاست. به لحاظ روششناسی، از نوع پیمایشی کاربردی بوده و مبتنی بر روشهای اکتشافی زمینهیابی است. دادههای موردنیاز، از طریق پرسشنامههای خودبیانگری برند الاینوالاس ) ۲۰۱۴ (، تبلیغات شفاهی چوی و چوی ) ۲۰۱۴ ( و تمایل به خرید یانگ ) ۲۰۱۲ ( جمعآوری گردید. اعتبار محتوای مقیاس با نظرخبرگان و اعتبار سازه نیز با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی تایید و پایایی سنجه نیز به روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید شد. نتایج حاصل از تحلیل دادههای گردآوریشده نشاندهنده مناسب بودن الگوی اثرات خودبیانگری برند بر روی تبلیغات شفاهی و تمایل به خرید است و روابط مفروض در اینمدل نیز بهطور معنیداری مورد تایید واقعشدهاند. و ابعاد نیز، تبیینکنندههای مناسبی از متغیرها بودهاند و درنتیجه روابط مفروض در مدل نیز بهطور معنیداری مورد تایید واقعشدهاند. سایر نتایج، حاکی از رتبهابعاد و شاخصهای مطرحشده و نیز برازش و درجه تقریب مناسب مدل در جامعه موردمطالعه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.