نقش اینترنت در توسعه مدیریت نوآوری در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش اینترنت در توسعه مدیریت نوآوری در سازمان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش اینترنت در توسعه مدیریت نوآوری در سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش اینترنت در توسعه مدیریت نوآوری در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش اینترنت در توسعه مدیریت نوآوری در سازمان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

نوآوری به عنوان عامل مهم و حیاتی برای سازمانها به منظور ایجاد ارزش و مزیت رقابتی پایدار در محیط پیچیده و متغیرامروزی سازمان ها میباشد. با نوآوری بیشتر، در پاسخ به محیطهای متغیر و ایجاد توسعه قابلیتهای جدیدی که به آنها اجازه دهد به عملکرد بهتری برسند موفقتر خواهند بود. از طرفی ابتکارات و اقدامات نوآوری به طور زیادی به دانش، تخصصکارکنان و همچنین فناوریهای موجود مانند اینترنت وابسته است. سوال اساسی تحقیق حاضر بررسی نقش اینترنت در توسعه مدیریت نوآوری در سازمان میباشد. تحقیق حاضر از نوع کاربردی و کمی بوده و روش تجزیه و تحلیل داده های آن استفاده ازمعادلات ساختاری است که در آن کارکنان سازمانهای مختلف بعنوان جامعه آماری انتخاب و از روش نمونهگیری طبقهبندی تصادفی و روش مورگان نمونه انتخاب گردید. یافتههای تحقیق حاکی از آن است که اینترنت با تاثیر بر ۴ مولفه فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی، فرآیندهای سازمانی و منابع انسانی باعث مدیریت بهتر نوآوری در سازمان خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.