مروری جامع بر مدل های ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری جامع بر مدل های ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری جامع بر مدل های ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری جامع بر مدل های ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری جامع بر مدل های ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

یکی از با ارزشترین دارایی های هر شرکت برند آن شرکت می باشد. هرچه ارزش برند در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد، شرکت می تواند در سایه آن منافع بیشتری را از مصر ف کنندگان کسب کند.در واقع ارزش ویژه برند یکی از دارایی هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می کند و هم وفاداری مشتریان را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی هایفیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود، در این میان ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت ها برخوردار است، زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنان است..هدف از این پژوهش بررسی مفهوم ارزش ویژه ی برند و مروری بر مدل های مختلف سنجش ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.