طبقه بندی روش ها و اهداف ارزشگذاری برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طبقه بندی روش ها و اهداف ارزشگذاری برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طبقه بندی روش ها و اهداف ارزشگذاری برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طبقه بندی روش ها و اهداف ارزشگذاری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طبقه بندی روش ها و اهداف ارزشگذاری برند :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

برندها را به روش های گوناگونی می توان ارزیابی نمود. مثل هر ابزار دیگری، هر روش برای یک سری اهداف مناسب و برای سایر اهداف نامناسب می باشد. این مقاله روش های ارزیابی برند را بر اساس رویکردها و فرضیات مقتضی هر یک و کاربردهای آنها، طبقه بندی نموده است. مقاله حاضر تنها به ارزیابی مالی برندپرداخته و در مورد روش های دیگر اریابی برند بحث ننموده است. تلاش بنگاه های تخصصی برای یافتن روش های مختلف )مدل های اختصاصی( ویژه اهداف بازاریابی خود، طبقه بندی را پیچیده تر کرده است. در بسیاری از موارد تفاوت های بین روش ها کمتر از آن است که بتوان نام دیگری بر آن نهاد. روش هایارزیابی برند و توسعه دهندگان آنها در سطح جهان بسیار بیشتر از آن چیزی است که از ادبیات موضوع این مقاله استخراج گردیده است. از سوی دیگر با توجه به گستردگی شبکه جستجوی ما، می توان مطمینبود که تمام رویکردهای مهم در این زمینه، گردآوری شده اند. ما پس از حذف روش های تیوریک که ظاهرا در عمل کاربرد چندانی ندارند، به فهرست کوتاهی از روش های عملی رسیدیم و به تجزیه و تحلیل و طبقه بندی آنها پرداختیم. این مقاله می تواند نقشه راهی برای افراد حرفه ای و نیز دانشگاهیان درتشخیص و به کارگیری روش های گوناگون باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.