رتبه بندی زیر معیارهای عوامل کلیدی موفقیت موثر بر فرآیند توسعه محصول جدیددر پتروشیمی امیرکبیر به روش ANP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی زیر معیارهای عوامل کلیدی موفقیت موثر بر فرآیند توسعه محصول جدیددر پتروشیمی امیرکبیر به روش ANP دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی زیر معیارهای عوامل کلیدی موفقیت موثر بر فرآیند توسعه محصول جدیددر پتروشیمی امیرکبیر به روش ANP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی زیر معیارهای عوامل کلیدی موفقیت موثر بر فرآیند توسعه محصول جدیددر پتروشیمی امیرکبیر به روش ANP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی زیر معیارهای عوامل کلیدی موفقیت موثر بر فرآیند توسعه محصول جدیددر پتروشیمی امیرکبیر به روش ANP :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش رتبهبندی زیرمعیارهای عوامل کلیدی موفقیت موثر بر فرآیند توسعه محصولات جدید در پتروشیمی امیرکبیر بر اساس روش ANP است. روش تحقیق، توصیفی پیمایشی و از نوع مقطعی میباشد. جامعه آماری مورد مطالعه این تحقیق شامل: کلیه مدیران، کارشناسان ارشد و کارشناسان واحدهای مرتبط با توسعه محصولات جدید در پتروشیمی امیرکبیر)واحدهای تحقیق و توسعه ۱۱ نفر، تولید ۹۲ نفر، بازاریابی و فروش ۱۹ و فرایند ۲۵ نفر( میباشد که تعداد آنها در مجموع ۱۴۷ نفر میباشد. حجم نمونه با توجه به تعداد نفرات جامعه آماری ) ۱۴۷ نفر( و استفاده از جدول مورگان محاسبه و تعداد آن۱۰۸ نفر تعیین و بکارگیری شد. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمعآوری گردید. بمنظور اولویتبندی زیر معیارهای ۴ عامل )بازاریابی، مدیریتی، تجاری سازی و تکنولوژیک( در این پژوهش، از روش آماری و نرمافزار تجزیه و تحلیل شبکهای ۱استفاده شد، خروجی حاکی از این بود که از بین عاملهای فرعی کلیدی عامل تطابق ویژگیهای محصول با نیاز مشتری با وزن ۰/۱۷۹ حایز بیشترین اهمیت و وجود تفکر استراتژیک و جو خلاق و کارآفرین در شرکت، با وزن ۰/۰۴حایزکمترین اهم شدند و ۱۱ عامل فرعی دیگر نیز بین این دو عامل فرعی ذکر شده قرار گرفتند. این نتایج حاکی از این بود که زیرعاملهای مربوط به عامل اصلی تکنولوژیکی و تجاری سازی، علی رغم تعداد کمی که نسبت به زیرعاملهای بازاریابی و مدیریتی داشتند،نمرات بالاتری اخذ کردند و حایز اهمیت بیشتری شدند، بنابراین کلیدی ترند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.