تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروشگاه های صنایع چوبی موردمطالعه: فروشگاه های صنایع چوبی شهرقم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروشگاه های صنایع چوبی موردمطالعه: فروشگاه های صنایع چوبی شهرقم دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروشگاه های صنایع چوبی موردمطالعه: فروشگاه های صنایع چوبی شهرقم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروشگاه های صنایع چوبی موردمطالعه: فروشگاه های صنایع چوبی شهرقم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروشگاه های صنایع چوبی موردمطالعه: فروشگاه های صنایع چوبی شهرقم :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بهبود مستمر عملکرد سازمانها، نیروی عظیم همافزایی ایجاد میکند که این نیروها میتواند پشتیبان برنامه رشد، توسعه وایجاد فرصتهای تعالی سازمانی شود. دولتها، سازمانها و موسسات تلاش جلوبرندهای را در این مورد اعمال میکنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالشهای پیش روی سازمان و کسب بازخوردو اطلاع از میزان اجرای سیاستهای تدوینشده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازهگیری و ارزیابی امکانپذیر نیست. هدف این مطالعه بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد فروشگاههای صنایع چوبی شهر قم بود. این تحقیق ازلحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش تحق ی ق از نوع توصیفی – پیمایشی است که جهت جمعآوری اطلاعات موردن ی از برای تدو ین پیش ینه تحقی ق و مبان ی نظری آن از روش کتابخانهای استفاده گردیده است. جامعه آماری ما متشکل از تمام مشتریان حاضر در بازار صنایع چوب استان قم هستند. برای بدست آوردن حجم نمونه در این تحقیق از جدول مورگان استفاده شده است و حجم نمونه ۳۰۸ نفر تعیین شد، سپس با استفاده از روش نمونه گیری اتفاقی ( تصادفی ساده) جمع آوری اطلاعات به صورت فیزیکی صورت گرفت . پس از جمع آوری پرسشنامههای توزیعشده و تجزیه و تحلیل این دادهها مشخص شد که مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزیابی عملکرد فروشگاههای صنایع چوبی تاثیر مثبت دارد. از دیگر یافتههای پژوهش این که متغیرهای مشتری مداری، زیر ساختار مشتری و روابط با مشتری بر ارزیابی عملکرد فروشگاههای صنایع چوبی تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.