برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف: هدف از این تحقیق شناسایی معیارهای سنجش تصویر برند سازمانهای آموزش عالی ایران، استفاده از این معیارها برای سنجش تصویر برند چند دانشکده به عنوان مطالعه موردی و بهره گیری از یک روش تصمیم گیری چندمعیاره برای رتبه بندی این تصاویر میباشد. روش شناسی: روش انجام این تحقیق ۲ آمیختهاست. با توجه به عدم وجود مدلی برای سنجش تصویر برند دانشگاهها در ایران محقق ابتدا سعی بر آن داشته است تا معیارهای ارزیابی تصویر برند را مورد شناسایی قرار دهد. برای این منظور از مصاحبهنیمه ساختاریافته با چند تن از دانشجویان کارشناسی ارشد استفاده شده است. برای تفسیر نتایج حاصل از مصاحبه از تیوری داده بنیاد کلاسیک گلیزر و در مرحله کمی جهت رتبه بندی تصاویر برند مورد مطالعه از روش تاپسیس استفاده شده است. نتایج: برای سنجش تصویر برند سازمانهای آموزش عالی ۹ معیار شناسایی شده است. تصویر برند ۵ دانشکده دولتی استان تهران با بهره گیری از معیارهای شناسایی شدهسنجیده و با استفاده از تکنیک تاپسیس رتبه بندی شده است. محدودیتهای پژوهش: از منظر محدودیتهای تحقیق باید بیان داشت که از محدودیتهای پژوهشهای کیفی، امکان تفاسیر مختلف از پدیده مورد بررسی میباشد و تبعا تفسیر صورت گرفته از پدیده مورد مطالعه در این پژوهش تنها یکی از تفاسیر ممکن و پذیرفتنی در مورد آن میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.