بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی مرتبط با تصمیم خرید خریداران تلفن همراه هوشمند درشهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی مرتبط با تصمیم خرید خریداران تلفن همراه هوشمند درشهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی مرتبط با تصمیم خرید خریداران تلفن همراه هوشمند درشهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی مرتبط با تصمیم خرید خریداران تلفن همراه هوشمند درشهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی مرتبط با تصمیم خرید خریداران تلفن همراه هوشمند درشهر تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، بررسی عوامل فرهنگی- اجتماعی مرتبط با تصمیم خرید خریداران تلفن همراه هوشمند در شهر تهران می باشد.نزدیکترین مفهوم موجود در علم اقتصاد، مصرف و الگوی مصرف است. منظور از الگوی مصرف در علم اقتصاد شناسایی سه مولفه است: اول سطح مصرف، دوم ترکیبکالاهای مصرفی و سوم نحوه مصرف .رفتار مصرفکننده از موضوعات جدید حوزهی بازاریابی به شمار میرود و موضوعی بحثبرانگیز و چالشی است که افراد وآنچه خریداری مینمایند را دربر میگیرد .روش پژوهش توصیفی پیمایشی و بر اساس نوع هدف کاربردی است. جامعه آماری کلیهمشتریانی بودند که قصد خرید تلفن همراه هوشمند را داشته اند ودر بازار فروش موبایل تهران بودنداستفاده گردید. روش نمونه گیری به صورت تصادفی و از بین مشتریان قابل دسترس بودند که داوطلب به پاسخگویی به سوالات بودند.تعداد ۲۰۰ پرسشنامه بین خریداران تلفن همراه هوشمند دربازار فروش مبایل تهران توزیع شد.ابزار گرداوری اطلاعات ،پرسشنامه می باشد که با استفاده از طیف لیکرت طراحی شد.روش گرداوری اطلاعات، اسنادی و میدانی است.روش تجزیه و تحلیل اطلاعات، همبستگی می باشد.قلمرو زمانی پژوهش سال ۹۶-۱۳۹۵می باشد.از این پژوهش نتیجه می گیریم کهبین موقعیت اجتماعی، گروه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی و تصمیم خرید مصرف کننده رابطه مثبت وجود دارد و همچنین بین رفتار و نحوه برخورد فروشنده و فروش کالا به صورت اینترنتی و تصمیم خرید تلفن همراه هوشمند رابطه مثبت وجود دارد.در نتیجه بین عوامل فرهنگی-اجتماعی و تصمیم خرید تلفن همراه هوشمن رابطه مثبت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.