بررسی رابطه بین رضایت مندی ،بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین رضایت مندی ،بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین رضایت مندی ،بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رضایت مندی ،بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین رضایت مندی ،بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر مشتریان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
رضایت مشتری و ارایه خدمات، مهمترین بحث روز است که با تامین رضایت مشتری، دوام و بقای شرکت ها و موسسات تضمین میگردد. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین رضایتمندی، بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر مشتریان می باشد جامعه آماری کلیه مشتریان شعب بانک مهر اقتصاد در شهر شیراز و با فرمول کوکران حجم نمونه ۳۹۱ نفر در نظر گرفته شده اند. برای جمعآوری دادههای این تحقیق از پرسشنامه استفاده شدهاست. ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شده پژوهش ،۸۹/۰ محاسبه شد. جهت آزمون فرضیه ها از آزمون های ضریب همبستگی پیرسون و انداره گیری های مکرراستفاده شده است . نتایج حاصل از این پزوهش نشان داد که بین رضایتمندی مشتریان و تبلیغات دهان به دهان رابطه متبیت و معنی دار ،بین رضایتمندی مشتریان و تمایل به تغییر و بین بازاریابی دهان به دهان و تمایل به تغییر رابطه منفی و معنی داری وجود دارد. همچنین نتایج حاکی از آن است که بین ابعاد رضایتمندی مشتری تفاوت معنی دار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.