بررسی رابطه آموزش با بهره وری و کیفیت ارایه خدمات در بانک ملی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه آموزش با بهره وری و کیفیت ارایه خدمات در بانک ملی ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه آموزش با بهره وری و کیفیت ارایه خدمات در بانک ملی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه آموزش با بهره وری و کیفیت ارایه خدمات در بانک ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه آموزش با بهره وری و کیفیت ارایه خدمات در بانک ملی ایران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه افراد در محیطی زندگی می کنند که به طور روزافزون به سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می رود،بررسی و مطالعه ویژگی ها، عقاید و انتظارات مراجعه کنندگان سازمان ها می تواند هم به اصلاح فعالیت های سازمان کمک کند و هم رضایتمندی استفاده کنندگان از خدمات سازمانها را در پی داشته باشد. لذا هدف از این تحقیقعنوان بررسی رابطه آموزش با بهره وری و کیفیت ارایه خدمات در بانک ملی ایران است. تحقیق جز تحقیقات میدانی بوده، از نظر روش همبستگی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان و مشتریان بانک ملیشهرستان اراک که در این پژوهش با توجه به محدود بودن تعداد کارکنان به ۴۰۰ نفر از این رو اقدام به نمونه گیری نشده و پرسشنامه بین تمامی اعضای جامعه توزیع شده که نهایتا تعداد ۳۵۰ پرسشنامه برگشت داده شده است. از سوی دیگر برای تعیین حجم نمونه در جامعه مشتریان از فرمول کوکران استفاده شده که تعداد محاسبه شده با این فرمول در سطح خطای ۰/۰۵۵برابربا ۳۵۰ بدست آمده است که به منظور برابر تعداد پرسشنامه هر دو گروه تعداد۳۵۰پرسشنامه نیز در بخش مشتریان با استفاده از روش نمونه گیری دردسترس جمع اوری شده است. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است. تحلیل نتایج حاصل در این پژوهش با استفاده از نرم افزار آماری SPSS22 در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام شد. بر اساس فرضیه های پژوهشی، در سطح توصیفی از آماره هایی نظیر توزیع فراونی و در سطح آمار استنباطی برای تعیین میزان همبستگی بین متغیرهای مطرح شده در مدلاز آزمون همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج حاصل از آن نشان میدهد که آموزش با کیفیت خدمات ارایه شده ،ملموس بودن خدمات ، قدرت اطمینان،قدرت پاسخگویی،اعتماد و همدلی رابطه مثبتی دارد. و بهره وریسازمان با کیفیت خدمات، ملموس بودن، قدرت اطمینان ،قدرت پاسخگویی ،اعتماد و همدلی رابطه مثبتی دارد.و همچنین آموزش با بهره وری سازمان رابطه مثبتی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.