بررسی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه در سازمان های دولتی و خصوصی از نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه سازمان یاد می گردد که نقش آشکاری در تحقق اهداف سازمان ها دارند هدف کلی این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی در شهرداری شیراز می باشد. این پژوهش با توجه به ماهیت و روش آن، از نوع توصیفی- پیمایشی است جامعه آماری در اینپژوهش کارمندان شهرداری شیراز می باشند، که تعداد نمونه بر اساس فرمول کوکران برابر ۱۵۵ نفر بوده است و جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه های بازاریابی داخلی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی استفاده شده است. در این پژوهش از روشمعادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل، برای آنالیز و تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که بازاریابی داخلی دارای اثر مستقیم بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی می باشد نتایج دیگرپژوهش حاکی از آن است که بازاریابی داخلی از طریق متغیر میانجی رضایت شغلی نیز دارای اثر غیر مستقیم مثبت بر تعهد سازمانی می باشد همچنین تاثیر مثبت رضایت شغلی بر تعهد سازمانی تایید شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.