ارزیابی رابطه بین هوش فرهنگی با بازارگرایی کارکنان مطالعه موردی:شرکت بیمه البرز در شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی رابطه بین هوش فرهنگی با بازارگرایی کارکنان مطالعه موردی:شرکت بیمه البرز در شهر تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی رابطه بین هوش فرهنگی با بازارگرایی کارکنان مطالعه موردی:شرکت بیمه البرز در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی رابطه بین هوش فرهنگی با بازارگرایی کارکنان مطالعه موردی:شرکت بیمه البرز در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی رابطه بین هوش فرهنگی با بازارگرایی کارکنان مطالعه موردی:شرکت بیمه البرز در شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این مطالعه به بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با بازارگرایی کارکنان در شرکت بیمه البرز پرداخته است.روش تحقیق توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری این پژوهش را کلیه کارکنان شرکت بیمه البرز به تعداد ۱۵۰۰ نفرتشکیل می دهند.با استفاده از جدول مورگان تعداد ۱۶۶ نفر بهصورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند.داده ها با استفاده ازپرسشنامه استاندارد هوش فرهنگی ارلی و آنگ با ۲۰ گویه و همچنین پرسشنامه استاندارد بازارگرایی نارور و اسلیتر با ۱۵ گویه جمع آوری گردید. پرسشنامه ها با توجه به این که استاندارد بوده و در تحقیقات زیادی مورد استفادهقرار گرفته اند، لذا از روایی مناسب برخوردار بوده و پایایی آنها به وسیله آلفای کرونباخ تایید گردید. برای آزمون فرضیه ها از آزمون پیرسون و تحلیل واریانس رگرسیون استفاده شد . نتایج نشان داد که بین هوش فرهنگی و ابعاد آن(بعد فراشناختی، بعد شناختی، بعد انگیزشی و بعد رفتاری) با بازارگرایی کارکنان در شرکت بیمه البرز رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.