بررسی نقش روانجوری بر رفتار خرید وسواسی پوشاک مشتریان زن ۳۰ تا ۴۰ سال از طریق نقش مادی گرایی در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان(۲ فروشگاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش روانجوری بر رفتار خرید وسواسی پوشاک مشتریان زن ۳۰ تا ۴۰ سال از طریق نقش مادی گرایی در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان(۲ فروشگاه) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش روانجوری بر رفتار خرید وسواسی پوشاک مشتریان زن ۳۰ تا ۴۰ سال از طریق نقش مادی گرایی در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان(۲ فروشگاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش روانجوری بر رفتار خرید وسواسی پوشاک مشتریان زن ۳۰ تا ۴۰ سال از طریق نقش مادی گرایی در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان(۲ فروشگاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش روانجوری بر رفتار خرید وسواسی پوشاک مشتریان زن ۳۰ تا ۴۰ سال از طریق نقش مادی گرایی در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان(۲ فروشگاه) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

رفتار مصرف کننده یکی از مباحث اصلی بازاریابی است که تحت تاثیر عوامل گوناگونی از جمله عوامل شخصی، روان شناختی، اجتماعی و فرهنگی می باشد. یکی ازجنبه های منفی رفتار مصرف کننده رفتار خرید وسواسی می باشد. رفتار خرید وسواسی، خرید مکرر و افراطی غیرقابل کنترل می باشد که جهت رهایی از احساساتی مانند غم، اضطراب اتفاق می افتد. این تحقیق با هدف بررسی نقش روانجوری بر رفتار خرید وسواسی پوشاک مشتریان زن ۳۰ تا ۴۰ سال از طریق نقش مادی گرایی در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان(۲ فروشگاه) تلاش دارد تا دانش ما را نسبت به رفتار خرید وسواسی زنان بالا ببرد. پژوهش حاضر بر اساس تحقیق توصیفی- پیمایشی از لحاظ روش نمونه گیری تصادفی- طبقه ای متناسب با حجم و در فروشگاه های اسپرت کیش اصفهان صورت گرفته است. تعداد ۳۸۵ پرسشنامه جمع آوری شده و برای تجربه و تحلیل داده از نرم افزار SPSS برای قسمت توصیفی و از روش مدل یابی معادلات ساختاری (SEM) در نرم افزار لیزرل استفاده شده است تا فرضیه های پژوهش مورد آزمون قرار گیرد. در نهایت نتایج به دست آمده حاکی از آن است که روان رنجوری و مادی گرایی ، به طور مستقیم بر رفتار خرید وسواسی تاثیرگذار می باشند. همچنین نتایج فرضیه میانجی نشان میدهد رنجورخویی از طریق مادی گرایی بر رفتار خرید وسواسی مشتریان زن پوشاک اسپرت کیش اصفهان تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.