بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره))
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره)) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره)) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره)) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در اثر نشست و برخاست هواپیما در سطوح پروازی، لایه ای از سطح لاستیک هواپیما جدا شده و این لایه ها به سطح باند می چسبند که در اثر تکرار این امر، بر ضخامت این لایه افزوده شده و باعث کاهش اصطکاک، افزایش لغزندگی و کاهش اثر علایم در سطوح پروازی می گردد. در این مقاله به مطالعه استانداردهای سازمان هوانوردی فدرال و سازمان بین المللی هوانوردی ایکایو در زمینه اصطکاک سطوح پروازی پرداخته شده و ضمن بررسی دوره بازدید، محدودیت های اصطکاک باند پرواز، دوره های لاستیک زدایی، طبقه بندی و تخمین عملکرد ترمز بر اساس میزان اصطکاک اندازه گیری شده، ضریب حداقل و ضریب بهره برداری کیفیت سطوح پروازی تعیین گردیده است. همچنین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان فرودگاه نمونه انتخاب و با توجه به حداقل تعداد نشست روزانه باند فرودگاه مشخص گردید، علاوه بر لزوم انجام لاستیک زدایی، باند RWY 29R – ۱۱L و باند RWY 11L – ۲۹R می بایست در دروه های ۴ ماهه، تحت بازدید و اندازه گیری تست اصطکاک قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.