بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره)) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اصطکاک باند پرواز بر اساس استانداردهای بین المللی (مطالعه موردی: فرودگاه امام خمینی (ره)) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در اثر نشست و برخاست هواپیما در سطوح پروازی، لایه ای از سطح لاستیک هواپیما جدا شده و این لایه ها به سطح باند می چسبند که در اثر تکرار این امر، بر ضخامت این لایه افزوده شده و باعث کاهش اصطکاک، افزایش لغزندگی و کاهش اثر علایم در سطوح پروازی می گردد. در این مقاله به مطالعه استانداردهای سازمان هوانوردی فدرال و سازمان بین المللی هوانوردی ایکایو در زمینه اصطکاک سطوح پروازی پرداخته شده و ضمن بررسی دوره بازدید، محدودیت های اصطکاک باند پرواز، دوره های لاستیک زدایی، طبقه بندی و تخمین عملکرد ترمز بر اساس میزان اصطکاک اندازه گیری شده، ضریب حداقل و ضریب بهره برداری کیفیت سطوح پروازی تعیین گردیده است. همچنین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان فرودگاه نمونه انتخاب و با توجه به حداقل تعداد نشست روزانه باند فرودگاه مشخص گردید، علاوه بر لزوم انجام لاستیک زدایی، باند RWY 29R – ۱۱L و باند RWY 11L – ۲۹R می بایست در دروه های ۴ ماهه، تحت بازدید و اندازه گیری تست اصطکاک قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.