بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسب وکار: مطالعه موردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسب وکار: مطالعه موردی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسب وکار: مطالعه موردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسب وکار: مطالعه موردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی مبتنی بر مدیریت ریسک به منظور بهبود رضایت مشتریان در کسب وکار: مطالعه موردی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با گسترش رقابت در فضای کسب وکار کنونی، جلب رضایت مشتریان از جایگاه و اهمیت گسترده ای در اهداف سازمانی برخوردار گردیده است. این امر سازمان ها را بر آن داشته تا با بهبود زیرساخت های بازاریابی و فروش خود، در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان گام بردارند. از سویی دیگر، مدیریت ریسک موضوع جذابی است که کاربردهای گسترده ای در همه جنبه های کسب وکار پیدا کرده است. این تحقیق درصدد است چارچوبی جامع جهت تدوین استراتژی های بازاریابی در حوزه مشتریان و رقبا با توجه به شرایط بازار و در نظر داشتن اصول مدیریت ریسک، ارایه نماید. برای این منظور، ابتدا با استفاده از ادبیات پژوهش، به شناسایی اهداف بازاریابی و معیارهای ریسک تاثیرگذار بر روی هر هدف پرداخته و سپس با استفاده از یک رویکرد یکپارچه مبتنی بر تکنیک دیمتل، به تجزیه و تحلیل میزان تاثیرگذاری معیارهای ریسک بر اهداف بازاریابی پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.