ارایه چارچوب مفهومی وفاداری مشتری الکترونیکی در بخش فروش اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه چارچوب مفهومی وفاداری مشتری الکترونیکی در بخش فروش اینترنتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه چارچوب مفهومی وفاداری مشتری الکترونیکی در بخش فروش اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه چارچوب مفهومی وفاداری مشتری الکترونیکی در بخش فروش اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه چارچوب مفهومی وفاداری مشتری الکترونیکی در بخش فروش اینترنتی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در کسب و کار های کنونی و با توجه به رشد روز افزون تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی، ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان در بازارهای الکترونیک چه در تیوری و چه در کاربرد از اهمیت بالایی برخوردار شده است. از طرفی مشتریانی که از میزان خدمات دریافتی ناراضی هستند، کمتر تمایل به ادامه همکاری خود دارند. اقتصاد منحصر بفرد تجارت الکترونیک، وفاداری مشتری را از همیشه مهمتر کرده است. اما مدیران ارشد پیشتاز تجارت الکترونیک می دانند که وفاداری مشتری یک ضرورت اقتصادی است. این پژوهش با هدف شناسایی فاکتورهایی که به نحوی بر تقویت وفاداری مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی تاثیر گذار هستند صورت پذیرفته است و پس از بررسی عوامل تاثیر گذار در این رابطه، به ارایه مدل مفهومی پرداخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.