مقاله کاربرد آنتروپومتری در طراحی سایز کفش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد آنتروپومتری در طراحی سایز کفش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد آنتروپومتری در طراحی سایز کفش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد آنتروپومتری در طراحی سایز کفش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد آنتروپومتری در طراحی سایز کفش :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

انسانها دارای اندازه ها و شکلهای مختلفی هستند . یک اندازه یا شکل خاصی درصد کمی ازآنها را نیز شامل نمی شود . بعنوان نتیجه ای برای عملکرد مطلوب – باید پوشش برای اشیاء یا اشخاص – یا هر چیزی به قصد نگهداری ، حمل و نقل یا محافظت آنها در تعدادی از اندازه ها و شکلهای مختلف ساخته شود . این مطلب اصل مسلم زمینه واقعی کاربرد تخصصی فاکتورهای انسانی را نشان می دهد . برای یکسری از تولیدات جهت مناسب بودن کالا در بازار ، در چند شکل ،سایزها باید از لحاظ ابعادی تغییرنمایند ، و این موضوع مورد توجه سازندگان
می باشد . بعنوان نمونه ، کفشها در سایزهای مختلف از نظر طول و پهنا بعلاوه چندین نوع قوس و پاشنه ساخته می شوند . پیراهنها درچندین سایز قطر گردن ، طول آستین ومحیط سینه دوخته می شوند . لازمه تعدد سایزها و شکلهای محصول این است که مناسب نسبت بزرگی از جمعیت که برای آنها طراحی شده اند باشد . این مستلزم آن است ، که یکسری قوانین از جمله انگیزش و فروش بیشتر در بازار ، مناسب و راحت بودن برای خریدار ، باید رعایت شود . سازنده ها برای اینکه ابعاد محصولشان متنوع باشد و هر یک در چه سایزهائی ساخته شوند باید چه تصمیمی بگیرند ؟
آیا اینکه سازنده قصد ساخت فقط یک یا چندین سایز را داشته باشد ، مسئله یکسان است : کدام سایز باید ساخته شود ؟ بعلاوه ، اگر تعداد سایزها افزایش یابد چطور می شود مزایاومعایب افزایش
بها را به افزایش مناسب بودن تعیین نمود . سازنده نیازمند روش مناسب جهت محاسبه بهای اض افی ساخت سایزهای چندگانه می باشد . از این گذشته ، چطور می توان میزان افزایش متناسب بودن برای جمعیت استفاده کننده را تعیین نمود ؟ در غیاب روشهای تجربی و روشهائی که می تواند جزئیات دقیق تری را در بازار هدف پیش گوئی نماید ، راه محافظه کارانه ، قیمتهای به حداقل رسانیده شده را پیشنهاد می نماید ، این مضمون بیان می کند که چرا تعدادی از محصولات در یک یا فقط تعداد کمی سایز ساخته می شوند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.