تاثیر آموزش جهت یابی و حرکت بر کسب مهارتهای مثبت اجتماعی در دانش آموزان نابینا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش جهت یابی و حرکت بر کسب مهارتهای مثبت اجتماعی در دانش آموزان نابینا دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش جهت یابی و حرکت بر کسب مهارتهای مثبت اجتماعی در دانش آموزان نابینا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش جهت یابی و حرکت بر کسب مهارتهای مثبت اجتماعی در دانش آموزان نابینا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش جهت یابی و حرکت بر کسب مهارتهای مثبت اجتماعی در دانش آموزان نابینا :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر مطالعه تاثیر آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان نابینای ۱۲ تا ۱۸ ساله پسر بوده است که به صورت یک تحقیق شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل انجام گرفته است. حجم نمونه مورد بررسی در این پژوهش شامل ۳۰ نفر از دانش آموزان نابینای پسر ۱۲ تا ۱۸ ساله مراکز آموزشی استثنایی و نیز تلفیقی شهر تهران در سالتحصیلی ۹۵ – ۹۴ بود که این گروه نمونه در دو گروه گواه ) ۱۵ نفر( و آزمایش ) ۱۵ نفر( مورد بررسی قرار گرفتند. برای بررسی مهارتهای اجتماعی از مقیاس مهارتهای اجتماعی SSRS استفاده شد. آموزش تحرک و جهتیابی نیز با استفاده از جزوهآموزشی تهیه شده توسط محقق در این زمینه به صورت ده جلسه آموزشی صورت گرفت. برای تحلیل نتایج از آمار توصیفی و سپس تحلیل کو واریانس و واریانس استفاده شد. نتایج نهایی پس از بررسی آماری نشان داد که برنامه تحرک و جهت یابی موجب افزایش مهارتهای اجتماعی مثبت گروه آزمایش کهاین برنامه را دریافت کرده اند در مقایسه با دانش آموزان گروه کنترل شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.