بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان زابل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان زابل دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان زابل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان زابل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان زابل :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر، به بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت با بهزیستی روانشناختی در بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان زابل می پردازد. چون هدف بررسی ارتباط بین سه مفهوم و اصطلاح مهم در روانشناسی یعنی خلاقیت و هوش هیجانی و بهزیستی است، یکتحقیق بنیادی محسوب می گردد. اما از طرفی از آن جا که می تواند به عنوان راهنما در بخشی از مسایل تربیتی برای معلمان و مربیان و دستاندرکاران تعلیم و تربیت باشد، کاربردی نیزبه شمار می رود.در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است و جنسیت ، پایه تحصیلی و رشته تحصیلی در بین دانش آموزان متوسطه دخترمقطع متوسطه اول شهرستان زابل لحاظ گردیده است. برای اجرای آزمون از آزمون هوش هیجانی بار.آن -Bar و آزمون خلاقیت عابدی وبهزیستی روانشناختی پرسشنامه توسط ریف استفاده شده است. که توسط دانش آموزان پرسشنامه های این سهآزمون تکمیل گردیده استتعداد آزمودنی ها ۴۰۰ نفرمیباشد کهبا استفاده از انحراف معیارومیانگین درفرمول تعیین حجم نمونه به دست آمده است. بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات که با استفاده از آمار توصیفی (میانگین- فراوانی و انحراف معیارو…) و آزمون T و آزمون همبستگی پیرسوندر آمار استنباطی صورت گرفته، نتیجه حاصل این بوده است که بین هوش هیجانی با بهزیستی روانشناختی در بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان زابل رابطه معناداری وجود دارد .به اینگونه که بین متغیرهای هوش هیجانی دانش¤آموزان و بهزیستی روان شناختی بااحتمال ۹۹ درصد (۰۱/۰ خطا) رابطه معنی¤داری (۰۰۰/۰:) sigوجود دارد بدین معنی که با افزایش هوش هیجانی دانش آموزان دخترمتوسطه اول، بهزیستی روان شناختی آنان افزایش پیدا می¤نماید.بین متغیرهای خلاقیت دانش¤آموزان و بهزیستی روان شناختی با احتمال ۹۵ درصد (۰۵/۰ خطا) رابطه معنی¤داری (۰۴۱/۰:) sigوجود دارد. بدین معنی که با افزایش خلاقیت دانش آموزان دخترمتوسطه اول، بهزیستی روان شناختی آنان افزایش پیدا نمود. بین متغیرهای هوش هیجانی دانش¤آموزان و خلاقیت با احتمال ۹۹ درصد (۰۱/۰ خطا) رابطه معنی¤داری (۰۶/۰:) sigوجود دارد. بدین بدین معنی که با افزایش هوش هیجانی دانش آموزان دخترمتوسطه اول، خلاقیت آنان افزایش پیدا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.