بررسی ترجیحات (اولویتهای) رایدهی مردم شیراز و عوامل موثر بر رفتار انتخاباتی آنها)مطالعه موردی: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ترجیحات (اولویتهای) رایدهی مردم شیراز و عوامل موثر بر رفتار انتخاباتی آنها)مطالعه موردی: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ترجیحات (اولویتهای) رایدهی مردم شیراز و عوامل موثر بر رفتار انتخاباتی آنها)مطالعه موردی: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ترجیحات (اولویتهای) رایدهی مردم شیراز و عوامل موثر بر رفتار انتخاباتی آنها)مطالعه موردی: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ترجیحات (اولویتهای) رایدهی مردم شیراز و عوامل موثر بر رفتار انتخاباتی آنها)مطالعه موردی: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۴) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

انتخابات به عنوان یکی از ارکان دموکراسی همیشه برای حکومتها دارای اهمیت فراوانی بوده است. جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از پرچمداران مردم سالاری دینی در سطح دنیا، در انتخاب کارگزاران خود همواره متکی به آرای مردم بوده است ب ه شکلی که در طول سی و هشت سال از عمر انقلاب اسلامی، به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار ک رده است ، که خود نشان از اهتمام ویژه کارگزاران نظام به این امر دارد. لزوم شناخت ترجیحات افراد جامعه به عنوان عناصر فعال و تاثیر گذار در تصمیم گیریهای کلان کشور از طریق انتخابات، و کشف خواستهها و انتظارات مردم جامعه از نامزدها و نمایندهها، ما را بر آن داشت که در این مقاله به، این سوال پاسخ دهیم که ترجیحات (اولویتهای) رای دهی مردم شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۹۴ چگونه بوده و چه عواملی بر رفتار انتخاباتی آنها تاثیر گذاشته است در پاسخ به این سوال، این فرض یه مطرح شد که بین ویژگی های ف ردی (جمعیت شناختی -پایگاه اقتصادی-اجتماعی) کاندیدا سال ۱۳۹۴ و انتخاب وی از جانب مردم شیراز، رابطه وجود دارد. برای پاسخ به این سوال روش پیما یش در نظر گرفته شد. بدین منظور تعداد ۷۰۰ پرسشنامه از میان تمام واجدان شرایط مشارکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهر شیراز به صورت تصادفی-خوشه ای در ۱۱ منطقه توزیع شد. نتیجه آنکه میان سن، جنسیت، نوع تاهل، تحصیلات، نوع مسکن، و نوع شغل مشارکت کنندگان رابطه معنا داری با رفتار رای دهی مردم شیراز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.