شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران با استفاده از روش تحلیل به مولفه های اصلی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

توانمندی در توسعه محصول جدید در زمره قابلیتهای مزیت آفرین و نقطه کانونی رقابت پذیری اکثر صنایع است. از سوی دیگر ،تفکر ناب پویا ، دانش محور و فرآیندی متمرکز بر مشتری است. همه آن چیزی که بر روی محصول انجام می شود و ارزش افزوده نمی کند به عنوان ضایعه در نظر گرفته می شود و باید از فرآیند حذف گردد. با توجه به مهم بودن حذف ضایعات از فرآیند تولید ، ما در این مقاله ضایعات تولید ناب را در فرآیند توسعه محصول جدید مورد بررسی قرار می دهیم. ابتدا در بررسی ادبیات موضوع ۳۶ شاخص در فرآیند توسعه محصول جدید ناب را در جدولی آورده و سپس از روش تحلیل به مولفه های اصلی برای دسته بندی پرسش های مربوط به عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید ناب استفاده شد که با توجه به چرخشهای مختلف که انجام دادیم ، جداول و نتایج حاکی از ۱۷ گویه باقی مانده از کلیه عوامل و دسته بندی این عوامل در ۶ دسته اصلی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.