مقاله بهبود عملکرد سیستم خنک کننده قسمت جعبه دنده بار (load Gear) یک مولد Frame 5


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود عملکرد سیستم خنک کننده قسمت جعبه دنده بار (load Gear) یک مولد Frame 5 دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود عملکرد سیستم خنک کننده قسمت جعبه دنده بار (load Gear) یک مولد Frame 5  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود عملکرد سیستم خنک کننده قسمت جعبه دنده بار (load Gear) یک مولد Frame 5،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود عملکرد سیستم خنک کننده قسمت جعبه دنده بار (load Gear) یک مولد Frame 5 :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

توربین های گازی به دنبال عملکرد موفقیت آمیز موتورهای جت از اواخر دهه ۱۹۴۰ وارد عرصه تولید انرژی الکتریکی گردیدند و در کمتر از ۵۰ سال به سرعت رشد نمود و به عنوان یکی از سیستمهای تأمین انرژی الکتریکی به ویژه در مواقع پیک بار شناخته شده اند . کاربردهای توربین های گاز محدود به تولید انرژی الکتریکی نبوده و در صنایع دیگر از
جمله ایستگاههای پمپاژ خطوط لوله و کمپرسورهای تأمین ه وای فشرده بکار گرفته می شوند . توربین های گاز به صورت یک مجموعه مستقل از ترکیب مؤلفه های مختلف ساخته می شوند، لذا به سرعت قابل حمل، مونتاژ و نصب در محل می باشند . ساخت این سیستم های مولد انرژی الکتریکی فشرده ۱ و همچنین کاربرد آنها به سرعت در حال رشد می باشد و
تولید کنندگان این مولدها بطور مستمر در صدد ابداع و استفاده از تکنولوژی های نوین در زمینه خنک کردن مؤلفه های اصلی و فرعی سیستم، بهبود خواص متالوژیکی مؤلفه ها، بهبود در سیکل ترمودینامیکی و کنترل آلاینده های حاصل از احتراق می باشند .
خنک نگهداشتن برخی از بخشهای واحد نظیر پره های توربین، ژنراتور، سیستم روغن و جعبه دنده بار ۲ از اهمیت خاصی برخوردار بوده، و بهبود در روشهای خنک کننده ای می تواند منجر به بهره برداری مناسب تر از سیستم، افزایش طول عمر قطعات و ایمنی بیشتر واحد گردد و لذا ابلاغ شیوه های نوین خنک کنندگی و بهبود سیستم های خنک کننده موجود از
جمله فعالیت های مستمر تولید کنندگان این نیروگاهها می باشد. در این بررسی اصلاحاتی در اتاق جعبه دنده بار و تصحیح سیستم جریان هوای خنک کن یک مولد ۳ صورت گرفته است به نحوی که جریان هوای خنک کن حداکثر تماس ممکن را با تمام فضای جعبه دنده بار از جمله یاتاقان شماره دو داشته باشد . جزئیات تعمیرات در طراحی سیستم خنک کننده جعبه
دنده بار و اثرات این تصحیح بر توضیع جریان و درجه حرارت در داخل اتاق جعبه دنده بار بویژه بر درجه حرارت یا یاتاقان شماره دو به تفصیل مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و توزیع درجه حرارت در فضای جعبه دنده بار در قبل از اعمال تغییرات در سیستم هنک کن و بعد از انجام اصلاحات با یکدیگر مقایسه گردیده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.